Anders Leipsland Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Heisann, sendte akkurat inn et skjema på en website, men nå ble jeg litt i tvil på om jeg skrev gal email her. Er det på noen måte mulig å finne ut hva jeg skrev inn? Takker :smile: Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Finner du ikke noe i cachen blir vel det litt vanskelig, med mindre Opera har en 'AutoComplete' funksjon som i IE. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Kunne du ikke bare trykke på 'back'? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Joda jeg kunne sikkert trykka på back hadde det ikke vært for at jeg ikke begynte å lure før flere timer senere. Da hadde Opera vært lukka ganske lenge. Men jeg har løst problemet ved å sende en mail for å finne ut om jeg hadde tabba meg ut. Hadde skrevet riktig, men det ble bare ikke sendt ut en bekreftelsesmail(uff jeg hater når dem ikke sender ut slike mailer). Takk for forslaga uansett :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå