NiCo.No Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei! Jeg skal skaffe meg ny mus og nytt tastatur. Hva er de beste til spilling? Jeg vil gjerne ha optisk mus. ikke trådløst! har hørt at det er treigt. Noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har den nye Memorex RF Optical musa som jeg syns er helt råå! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 microsoft intellieye explorer 3.0 eller 4.0 4.0 har 1200 dpi men noen syter over det trinnløse scrollwheelet som kan være litt upraktisk i noen spill 4.0 musen ser du her ingenting i veien med 3.0 heller.. den er old school Lenke til kommentar
NiCo.No Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 OKKOKK? hvor får man kjøpt den hen da? noe info om den? Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 MS 3.0 og 4.0 har de overalt. bruk prisguide søkeren så finner du den. Jeg skal ihvertfall ha 4.0 Black leather special edition når den kommer Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Her er den jah Skikkelig fin er den også, og jeg bruker den nå Lader og oppladbare batteri følger med Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) ikke trådløst! har hørt at det er treigt. De nyeste musene og tastaturene som er trådløse er ikke trege. Jeg har selv dette . Se denne testen Er litt dyrt, men steike det er bra Dette sier også en hel del om hvordan MX900 fungerer i spill - som vi bare kan beskrive som ren fløyel. Å bevege seg rundt i skytespill med denne musen er en ren glede. Endret 5. desember 2003 av Radhoo Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Som nytt tastatur vil jeg ihvertfall skryte av Keytronic, gode keyboards til både skriving og spilling. Microsoft har vist også noen bra men styr unna logitech, tastene kan jo rikkles alle veier og kræsjer nesten med nabo tastene. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ikke det nyeste tastaturet. Har aldri hatt prob med logitech... har hatt 3 stk til nå Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ikke trådløst! har hørt at det er treigt. De nyeste musene og tastaturene som er trådløse er ikke trege. Jeg har selv dette . Se denne testen Er litt dyrt, men steike det er bra Dette sier også en hel del om hvordan MX900 fungerer i spill - som vi bare kan beskrive som ren fløyel. Å bevege seg rundt i skytespill med denne musen er en ren glede. Må bare si at du også er "steike dum" hvis du kjøper keyboard til 2361,45,- + frakt Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 har du råd så kjøper du det... Men du får også med bluetoothhub når du kjøper dette. Gratis "fjernkontroll" også... Dette er ikke bare et vanlig tastatur... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg vet at du ikke er ute etter trådløst, og du vil ha optisk osv.. men ta gjerne en titt på Chieftec tastatur\mus settene.. jeg har den sorte versionen.. passer perfekt til kabinettet som også er chieftec (sort).. sjekk ut her Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 med fUnc 1030/steelpad/icemat. Samma hvilken av de du velger går det bra. Har kun erfaring med func, men vet at steelpad bråker og skraper (ihvertfall en gammel en som en kæmmis hadde) MS INTELLI 3.0 og func med mouse skates! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 med fUnc 1030/steelpad/icemat. Samma hvilken av de du velger går det bra. Har kun erfaring med func, men vet at steelpad bråker og skraper (ihvertfall en gammel en som en kæmmis hadde) MS INTELLI 3.0 og func med mouse skates! MS intelli 3.0 @ fUnc HERLIG.. skraper ikke.. glir flott.. selv uten mouse skates MS intelli 3.0 @ icemat den må være svart for at den skal funke skikkeli.. men når den funker går den fint.. kan skrape litt en sjelden gang, og litt upraktisk vist du er klam på hendene.. da "henger du fast" i matten steelpad vet jeg ingenting om.. men vist den er stålete skraper den nokk.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Verdens beste spillemus i mine øyner. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 den musa der.. har du problemer med at den "lagger" litt eller? cordless var helt håpløst før.. nå virker d heller som et godt valg.. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) De fleste pr0gamers bruker intellimouse 3, jeg har selv mx500 og er meget fornøyd. De som krever "alt" av musa mener at mx500 er for tung, men du kan jo altids ta ut loddet inni. Jeg har et compaq tastatur, har hatt det i sikkert 2 år og det går som en klokke selv om det sikkert har nok smuler og pizza i seg til å holde liv i en familie i somalia i et år. Som musematte synes jeg du burde gå for fUnc, før du tenker på icemat. Personlig synes jeg func er meget bra. Icemat er liten, høy, skarp (føles ut som om du skal kappe av pulsåra når du beveger deg sjapt ) kald og lager skrapelyder. Steelpad må vel være ganske bra når en av verdens beste cs klaner bruker den (SK)... edit: fiksa skrivefeil.. Endret 7. desember 2003 av El-Hadji Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Steelpad må vel være ganske bra når en av verdens beste cs klaner bruker den (SK)... nå må vi passe oss å ikke bli påvirket av kraften av reklame fra store klaner. Tror nokk for hver klan som bruker steelpad er der 5 som bruker fUnc men SK kan vell ikke ta feil heller, og omtrent alt utstyr er bra så lenge du er vant med det.. så lenge det ikke er kulemus fra 80 tallet på gratis ibm musematte selv har jeg intellieye 3.0 @ fUnc og er eks cs "pr0gamer" Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 De fleste pr0gamers bruker intellimouse 3, jeg har selv mx500 og er meget fornøyd. De som krever "alt" av musa mener at mx500 er for lett, men du kan jo altids ta ut loddet inni. Jeg har et compaq tastatur, har hatt det i sikkert 2 år og det går som en klokke selv om det sikkert har nok smuler og pizza i seg til å holde liv i en familie i somalia i et år. Som musematte synes jeg du burde gå for fUnc, før du tenker på icemat. Personlig synes jeg func er meget bra. Icemat er liten, høy, skarp (føles ut som om du skal kappe av pulsåra når du beveger deg sjapt ) kald og lager skrapelyder. Steelpad må vel være ganske bra når en av verdens beste cs klaner bruker den (SK)... Nei din tøysekopp. SK bruker Icemat... Ikke "Steel Pad" Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 ikke gi etter for det fæle kjøpepresset SK og andre klaner bruker mot oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå