AfterGlow Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Ventetiden blir ikke så lang for dem som ser frem til det lekre bilspillet.Project Cars 2 har fått ny trailer – og lanseringsdato Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Dette blir så bra. Gleder meg vilt. Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 "Vektlegger realisme". Virkelig morsomt. Akkurat det samme ble sagt før de lanserte det første PC. Så får vi se da hvor mye som blir lovet ved lasering, som de ikke får tid til å legge til likevel men som skal komme senere, men som ikke kommer likevel. Og ikke vær så syndig å gå til PC forumet for å spørre hva som skjer, for da blir du hudflettet og latterliggjort av en barnslig og selvopptatt studio sjef. Dette kommer til å bli nok et arcade spill som ønsker å være simulator. Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) Det har begynt å komme en del anmeldelser rundt omkring på nettet, nå som embargoen på dette er hevet (Når kommer Gamer.no med sin anmeldelse?) . Stort sett positive så langt.Gleder meg til å få prøve selv! Endret 19. september 2017 av g_knap Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Jeg endte opp med å kjøpe det, til tross for litt skepsis med tanke på AI og varierende kvalitet på kjørefølelse fra bil til bil. Jeg regner med at jeg må velge biler med omhu, siden det sikkert er noen som føles mye bedre enn andre, men det var mange biler i PC1 som var meget bra, som BMW Z4 GT3, så får holde meg til noen favoritter. Det ser i alle fall ut til å bli bedre enn Forza 7 hvis man har tenkt å spille på PC med ratt og pedaler. Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Oppsettet på bilene har veldig mye å si for kjørefølelsen/oppførselen til den aktuelle bilen. Oppsettet stemmer sjelden med min kjørestil og forventet oppførsel til bilene. Det gledelige er at justering av f.eks. diffen faktisk gjør noe. Jeg merker stor forskjell når jeg justerer på oppsettet. Veldig nyttig å kunne dette. Det er ihvertfall min erfaring med PC1 og så langt i PC2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå