Gå til innhold

Project Cars 2 har fått ny trailer – og lanseringsdato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Vektlegger realisme". Virkelig morsomt. Akkurat det samme ble sagt før de lanserte det første PC.

Så får vi se da hvor mye som blir lovet ved lasering, som de ikke får tid til å legge til likevel men som skal komme senere, men som ikke kommer likevel.

Og ikke vær så syndig å gå til PC forumet for å spørre hva som skjer, for da blir du hudflettet og latterliggjort av en barnslig og selvopptatt studio sjef.

Dette kommer til å bli nok et arcade spill som ønsker å være simulator.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Det har begynt å komme en del anmeldelser rundt omkring på nettet, nå som embargoen på dette er hevet (Når kommer Gamer.no med sin anmeldelse?) . Stort sett positive så langt.
Gleder meg til å få prøve selv! :)

Endret av g_knap
Lenke til kommentar

Jeg endte opp med å kjøpe det, til tross for litt skepsis med tanke på AI og varierende kvalitet på kjørefølelse fra bil til bil. Jeg regner med at jeg må velge biler med omhu, siden det sikkert er noen som føles mye bedre enn andre, men det var mange biler i PC1 som var meget bra, som BMW Z4 GT3, så får holde meg til noen favoritter.

Det ser i alle fall ut til å bli bedre enn Forza 7 hvis man har tenkt å spille på PC med ratt og pedaler.

Lenke til kommentar

Oppsettet på bilene har veldig mye å si for kjørefølelsen/oppførselen til den aktuelle bilen. Oppsettet stemmer sjelden med min kjørestil og forventet oppførsel til bilene. Det gledelige er at justering av f.eks. diffen faktisk gjør noe. Jeg merker stor forskjell når jeg justerer på oppsettet. Veldig nyttig å kunne dette. Det er ihvertfall min erfaring med PC1 og så langt i PC2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...