AfterGlow Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Potensielt nyttig, plassbesparende funksjon på plass i det nye operativsystemet.iOS 11 kan automatisk slette apper du ikke bruker Lenke til kommentar
vignale Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Denne funksjonen har de tatt fra Android telefonen Nextbit Robin. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Når skal Apple lansere en funksjon som gir meg fri tilgang til å flytte rundt på snarveiene til mine applikasjoner? Har ikke Android alltid hatt denne funksjonen? 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Når skal Apple lansere en funksjon som gir meg fri tilgang til å flytte rundt på snarveiene til mine applikasjoner? Har ikke Android alltid hatt denne funksjonen? Det kommer nok ikke til å skje, og jo android har iaf hatt funksjonen siden 2.3, mener det var mulig i tidligere versjoner også. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Når skal Apple lansere en funksjon som gir meg fri tilgang til å flytte rundt på snarveiene til mine applikasjoner? Har ikke Android alltid hatt denne funksjonen? Det kommer nok ikke til å skje, og jo android har iaf hatt funksjonen siden 2.3, mener det var mulig i tidligere versjoner også. Hvorfor skal de holde tilbake det? Det er en kronglete og rotete meny som gjør at jeg ikke takler disse telefonene. Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Med 111 GB gjenstående lagring kan jeg ikke si at jeg bryr meg så mye Lenke til kommentar
Tømmerås Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Når skal Apple lansere en funksjon som gir meg fri tilgang til å flytte rundt på snarveiene til mine applikasjoner? Har ikke Android alltid hatt denne funksjonen? Hvilke er det du potensiellt ikke får flyttet på. Om jeg vil kan jeg få hjemskjermen til å inneholde bare 3dje parts apper, på min iphone 7. Endret 10. juni 2017 av Tømmerås Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Et virus som sletter og sletter..................... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Når skal Apple lansere en funksjon som gir meg fri tilgang til å flytte rundt på snarveiene til mine applikasjoner? Har ikke Android alltid hatt denne funksjonen? Hva mener du med dette egentlig? Er jo bare å flytte de mest brukte appene til hovedskjermen, hvor mye mer snarvei enn det kan det bli? Lenke til kommentar
Odd Vintereidet Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Den som liker Android, Apple, eller hva som helst, er tro mot sitt merke... Jeg har konvertert fra Microsoft og Androide til Apple med de problemer det har resultert i. Tror det tar tid å bli familiær med de forskjellige systemer, største problemet var gå fra Microsoft til Apple. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Når skal Apple lansere en funksjon som gir meg fri tilgang til å flytte rundt på snarveiene til mine applikasjoner? Har ikke Android alltid hatt denne funksjonen? Kunne vel gjøre det på min LG GW620 som kjørte Android 1.5 Her var det og widgets og alskens snacks. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 (endret) Når skal Apple lansere en funksjon som gir meg fri tilgang til å flytte rundt på snarveiene til mine applikasjoner? Har ikke Android alltid hatt denne funksjonen? Hva mener du med dette egentlig? Er jo bare å flytte de mest brukte appene til hovedskjermen, hvor mye mer snarvei enn det kan det bli? Selvfølgelig er det nyttig. Har iPad Pro og Apple TV. Der er jeg nødt til å skjule alle tulleappene fra Apple i en egen mappe på hjemskjermen eller på andre skjermer. På S8 trenger jeg ikke en gang å ha slike apper synlig på noen skjermer. De kan ev. hentes opp fra menyen. Liker også hvordan Android har støtte for widgets på hjemskjermen, eks. Ruters favorittavganger eller været. Endret 29. desember 2017 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Når skal Apple lansere en funksjon som gir meg fri tilgang til å flytte rundt på snarveiene til mine applikasjoner? Har ikke Android alltid hatt denne funksjonen? Hva mener du med dette egentlig? Er jo bare å flytte de mest brukte appene til hovedskjermen, hvor mye mer snarvei enn det kan det bli? Selvfølgelig er det nyttig. Har iPad Pro og Apple TV. Der er jeg nødt til å skjule alle tulleappene fra Apple i en egen mappe på hjemskjermen eller på andre skjermer. På S8 trenger jeg ikke en gang å ha slike apper synlig på noen skjermer. De kan ev. hentes opp fra menyen. Liker også hvordan Android har støtte for widgets på hjemskjermen, eks. Ruters favorittavganger eller været. Skjønner, men da "skjermen" er det samme som menyen i iOS kommer aldri slike snarveier til å komme. Jeg har heller ikke noe problem med at det ikke kommer, da poenget i iOS er at man flytter de appene man bruker mest på første/andre skjerm - som i grunn er veldig logisk og like effektivt som snarveier - og i tillegg har man søkemenyen for å finne de mindre brukte på null komma niks. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Meny var ikke korrrekt betegnelse, mente Apper-knappen. Den kan vises eller skjules på hjemskjermen. Det er hva jeg liker med Android. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg