akelbo Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 – Bare glem det, sier utvikleren.Tyver skal ha stjålet Cyberpunk 2077-filer – prøver å presse CD Projekt RED for penger Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Liker CD Prosjekt Red bare mer og mer jeg! Ikke gi etter for slike trusler! 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Høres ut som en jobb for Geralt, han må ut å drepe røverne som stakk av med den magiske krystallen. 4 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Jævla møkka tyver som driver med slikt Jeg liker CD Prosjekt Red veldig mye de lager vel de mest gjennomtenkte og bra spill som er meeeeget skjelden i dag som Witcher serien som er noe av det beste jeg har spilt, så vi får håpe vi slipper å se disse dokumentene noe sted!! Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Så dårlig gjort, Cd Project Red er en av de få der forbrukerne ikke blir satt i andre rekke, og så gjør folk slik... Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Tenker heller tyvene prøver å selge industrihemmeligheter til andre utviklere istedenfor, er mye penger å hente på å selge kildekode til kinesere f.eks 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Tenker heller tyvene prøver å selge industrihemmeligheter til andre utviklere istedenfor, er mye penger å hente på å selge kildekode til kinesere f.eks Sånn Kina kommer med sitt egen cyberpunk spill? Om det skjer og det er skummeltlikt dette, så vet vi jvor det kom i fra. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Tenker heller tyvene prøver å selge industrihemmeligheter til andre utviklere istedenfor, er mye penger å hente på å selge kildekode til kinesere f.eks Får ikke inntrykk av at faktisk kode har blitt stjålet. Det virker mer som om tidlige designdokumenter som viser til planer om systemer eller narrativ. Fremdeles kjipt om slikt kommer ut, og det forklarer i så fall hvorfor spillere frarådes å se på informasjon som dukker opp. Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 jeg synes det var bra at tyver gjorde dette, fordi jeg har aldri hørt om dette spillet før nå Lenke til kommentar
Tekky Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Dette tjener de bare på, masse publisitet, om det lekker blir det mer publisitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå