TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Nå er jeg usikker på om denne tråden hører hjemme her, siden jeg nevner generelt i tittelen. :hmm: Det jeg tenker med denne tråden er at man snakker generelt om Spawn. Fra tegneserier, film, serier, action-figurer osv. Endret 18. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Stor gleder meg til Spawn reboot'en, filmen altså. Endret 8. juni 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. august 2017 Forfatter Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Er det noen andre som har vært bortig Lego utgaven av Spawn? Rå kult. Endret 10. august 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Konseptet til den nye filmen høres helt fail ut. Grunnen til at den gamle filmen "floppa" var jo at den gikk rett til vhs uten noe blest så det var ingen som hørte om den igjennom tradisjonelle kanaler. Men i mitt inntrykk var den veldig populær på jungeltelegrafen. Spawn hadde nok blitt et mye større merke om filmen ikke hadde blitt skutt i foten av en eller annen kino sjef Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 Konseptet til den nye filmen høres helt fail ut. Grunnen til at den gamle filmen "floppa" var jo at den gikk rett til vhs uten noe blest så det var ingen som hørte om den igjennom tradisjonelle kanaler. Men i mitt inntrykk var den veldig populær på jungeltelegrafen. Spawn hadde nok blitt et mye større merke om filmen ikke hadde blitt skutt i foten av en eller annen kino sjef Nå vet jeg ingen ting om det. Jeg elsker Spawn filmen, og gleder meg som et lite barn remakingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå