Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen erfaring med Eonon med Android 6.0

Anbefalte innlegg

Ser etter ny dobbel-din spiller til bilen (Mazda 6, 2013 mod), helst med NAVI og DAB+, og gjerne mulighet for ryggekamera og full pakke. 

Har i utgangspunktet bare kikka på Pioneer og de vanlige merkene, men kom over Eonon sine spillere, de har en som heter GA7198 (https://www.eonon.com/Android-Car-GPS/Vehicle-Specific-GPS/GA7198.html), som er custom for akkurat min spiller med ramma rundt.

Har prøvd og google litt, og finner ingenting særlig om akkurat denne modellen, men det virker som folk generelt er fornøyde med tilsvarende modeller til andre bilmerker etc. Dog finner jeg lite om lydkvaliteten bla. Vet at de tidligere modellene har fått kritikk for dårlig lydkvalitet, så vil gjerne forsikre meg om dette før jeg evt. skulle kjøpt. Har Bose anlegg i bilen nå, og dette står også nevnt på Eonon sin side at kan hookes rett på.

Noen med erfaring om disse spillerne? For 400 dollars (+ moms) med full android støtte osv, som er custom lagd for min bil frister det litt. Men mulig jeg blir lurt av den flotte markedsføringen dems.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...