Venin Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg fant denne dingsen i søkket som et vindu går inn i, altså på utsiden av vinduskarmen. Hva er det? Den er godt rustet som dere ser. Innbiller meg at jeg har sett det før, men kan ikke huske hvor. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mixy Skrevet 9. juni 2017 Populært innlegg Del Skrevet 9. juni 2017 Det er jo ikke en duppedings, det er en dingseboms. Fort gjort å blande 10 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Det der er vel beskyttelsen til mekanismen i sjølve vindauget? Det er nok eit spor under glaset, på undersida, der den passer godt inn. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Det der er vel beskyttelsen til mekanismen i sjølve vindauget? Det er nok eit spor under glaset, på undersida, der den passer godt inn. Hmm. Ikke som jeg kan se. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Er den av stål/jern/aluminium? Du skriver rustet, men det ser ut som treverk. Det ser jo ut som et håndtak til ett eller annet. De piggene må ha en funksjon. Endret 10. juni 2017 av Taurean Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg VEIT jeg har sett en slik dingseboms før, men jeg husker ikke hvor. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Er den av stål/jern/aluminium? Du skriver rustet, men det ser ut som treverk. Det ser jo ut som et håndtak til ett eller annet. De piggene må ha en funksjon. Den er av jern. Håndtak? Den er bare 50 mm lang, 5 mm dyp og 9 mm høy (uten piggene). Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Hmm. Ikke som jeg kan se. Ikkje på sidane heller? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Nei, sjå kva eg fann liggande i vinduskarmen på jobb. Tok ein kjapp titt under glaset og dæven steike. 1 Lenke til kommentar
Venin Skrevet 21. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2017 Yey! Kanskje jeg bare ikke så det nettop fordi den var ramlet ut. Men herlig, nå fikk jeg ro i sjelen. Takk, takk. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå