OddZen Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Hei. Madammen skal begynne å jobbe i 80% stilling som lærer på 1-7 trinn. Hun ble lovet en dag fri i uka. Hvor mange undervisningstimer er det hun skal ha da? For det er jo vanskelig å si at en 80 prosent stilling betyr fri en hvilken som helst dag i uka siden antall timer man underviser pr. dag varierer. Eller er det noe jeg har missforstått? Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Hei. Madammen skal begynne å jobbe i 80% stilling som lærer på 1-7 trinn. Hun ble lovet en dag fri i uka. Hvor mange undervisningstimer er det hun skal ha da? For det er jo vanskelig å si at en 80 prosent stilling betyr fri en hvilken som helst dag i uka siden antall timer man underviser pr. dag varierer. Eller er det noe jeg har missforstått? Svaret er at hun skal jobbe 80% av en normal arbeidsuke (4 dager), og hvis hun er blitt lovet hel fridag (20%) i uken så høres jo dette bra ut. Hvor mange undervisningstimer hun skal ha er det ikke lett for oss å svare på, det må hun undersøke med sin arbeidsgiver. Vi må anta at arbeidsgiver vet at de har lovet henne en dag fri i uken og at undervisningstimer hun skal ha legges til de andre 4 dagene. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2017 Problemet er at de er et team som har et trinn sammen. Trinn teamet skal selv sette opp timeplan. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Problemet er at de er et team som har et trinn sammen. Trinn teamet skal selv sette opp timeplan. Det er nullstress. Det er bare å sette opp en timeplan! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Her er ett protip, helt gratis, nesten, kan dere ikke vente til hun faktisk begynner å jobbe og til de begynner å planlegge timene? Du vet jo nada om dette og det samme gjør vi, stress ned og vent. For å si det på godt norsk, wtf omg. Endret 10. juni 2017 av meg0709 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 "wtf omg" har ingenting med godt norsk å gjøre. 1 Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Sikkert flere muligheter her. En venn av meg jobber 80% i skolen, men h*n jobber fulle dager hver uke, de siste 20% får h*n i forbindelse med skolens ferier, da h*n ikke opparbeider seg nok feriedager til det siden stillingen kun er 80%. Om dette er en riktig løsning vet jeg ikke, men det var i hvert fall vilkårene som ble satt for den stillingen på den aktuelle skolen her. Lenke til kommentar
hellblazer91 Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 "wtf omg" har ingenting med godt norsk å gjøre. Måtte le av denne selv, det var bokstavelig talt ikke noe som var norsk i det uttrykket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå