Elefantmesteren Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Han her var ikke helt vandt til å stå på scenen, lol 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Fin liten start før E3 sparker igang dette synes jeg. Ser frem til Need for Speed, A Way Out, Battlefront 2. Og det skal bli super spennende å se Anthem hos Xbox sin event i morgen. Anthem blir nok en showcase titel som vil se helt vilt bra ut på Scorpio. Blir veldig spennende å se hvor stort overtaket til Scorpio vil bli vs PS4Pro. Alt ligger i kortene for en utklassing. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Ikke at jeg forstår hva en prankster fra youtube gjør på en spill konferanse uansett, AR12 var mer naturlig at var der, men tilførte ikke noe han heller igrunnen. Endret 10. juni 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Han her var ikke helt vandt til å stå på scenen, lol e3_1.jpg Er bare en YouTube fyr med rundt 10 millioner abonnenter. No big deal. Fikk vel problemer med telepromteren eller noe. Men morro for kidsa da. FniZ Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Er bare en YouTube fyr med rundt 10 millioner abonnenter. No big deal. Fikk vel problemer med telepromteren eller noe. Men morro for kidsa da. FniZ Idk hvem han er, er ikke oppdatert på alle disse e-stjernene. Godt vi har en voksen her som kan belære. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Har ingen aning hvem han var, aldri sett fyren før heller Men dette vare uansett en grei kickstart på E3! Er glad de viet mye tid til BF2, for det må overbevise! Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Begynner å bli noen år siden BF2 overbeviste Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Har ingen aning hvem han var, aldri sett fyren før heller Bare vær glad det ikke var Pewdiepie. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Han vet jeg hvem er i det minste Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Idk hvem han er, er ikke oppdatert på alle disse e-stjernene. Godt vi har en voksen her som kan belære. Trodde dere "for the lols" kidsa var oppdatert hvem dem største YouTube personlighetene var. Men det går vel for det meste i pewdiepie. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Synes FIFA så bra ut som vanlig. Resten var meh. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Trodde dere "for the lols" kidsa var oppdatert hvem dem største YouTube personlighetene var. Men det går vel for det meste i pewdiepie. Er ikke Mr. SoMature interessert i pewds, altså? Eneste jeg ser av og til er cr1tikal. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Er ikke Mr. SoMature interessert i pewds, altså? Eneste jeg ser av og til er cr1tikal. Er hans nr 1 fan... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 (endret) Fyr som streamer spillet nå. Endret 10. juni 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 (endret) Sørgelig presentasjon. Masse preik, lite gameplay, masse utubere og såkalte proffe spillere og annet tull som ikke direkte har med spillene å gjøre. Særlig de to kara i blazer var flaut. Tips: vis gameplay når dere skal promotere spill, EA. Eller er dere redd for den vanlige kritikken der dere ikke kommer med noe nytt, men bare oppdaterer gamle storselgere. Endret 11. juni 2017 av H.A.M. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Det er nå den råeste mustangen og trekkvogna jeg har sett på en god stund. Trekkvogna som ligger i 160-170km/t må jo ha en sinnsyk girkasse Og den som har stått for chassiet på Mustangen burde få en eller annen pris, 170km/t krasj i en semi og ikke et merke Sånn bil vil jeg også ha Nei, får heller vente og se på Forza 7 i morgen sammen med Scorpio Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Tips: vis gameplay når dere skal promotere spill, EA. Eller er dere redd for den vanlige kritikken der dere ikke kommer med noe nytt, men bare oppdaterer gamle storselgere. De viste vel gameplay fra alle spill utenom Anthem som de skal vise i dag på MS konferansen. Sports spillene vet jeg dog ikke da det faktisk interesserte meg så lite at jeg bare hadde det i bakgrunnen mens jeg holdt på med andre ting. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 God morgen folkens... Da er den store dagen for Microsoft her. Så får vi krysse fingrene for at det blir et bra E3 for Xbox i år. Dem trenger det etter noe vaklende presentasjoner. Spesielt med tanke på PlayStation som har hatt noen veldig bra år nå. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 (endret) Blir spennende å følge med på, spesielt etter gårsdagen der vi fikk vite at de skal vise frem nye IPen til bioware på microsoft sin presentasjon. Så får en og forhåpentligvis litt svar på hvilken konsoll scorpio faktisk kommer til å bli, om det bare blir som en PS4 pro eller om de faktisk tørr å satse litt mer på den. Det jeg håper mest på er mye større valgfrihet i form av å få velge mellom bildeflyt i spill fremfor eyecandy og høye oppløsninger, samt skikkelig support fra både in house studioer og 3. parts utviklere. Endret 11. juni 2017 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 (endret) Sørgelig presentasjon. Masse preik, lite gameplay, masse utubere og såkalte proffe spillere og annet tull som ikke direkte har med spillene å gjøre. Særlig de to kara i blazer var flaut. Tips: vis gameplay når dere skal promotere spill, EA. Eller er dere redd for den vanlige kritikken der dere ikke kommer med noe nytt, men bare oppdaterer gamle storselgere. http://imgur.com/t45qdXn Endret 11. juni 2017 av Akrabra 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå