samco Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Spilte FIFA på megadrive hmm får vi en ny i 2017 .... woopie do Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Tror Bioware sin nye IP får en liten teaser, men utenom det er det vel stort sett sport, Star Wars og Need for Speed. Stemmer nok det. EA er vel egentlig den jeg har minst forventninger til, men håper på Unravel 2. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Tror Bioware sin nye IP får en liten teaser, men utenom det er det vel stort sett sport, Star Wars og Need for Speed. Stemmer nok det. EA er vel egentlig den jeg har minst forventninger til, men håper på Unravel 2. Mer Unravel hadde vært flott ja. Kan også tenke meg å se de nye Star Wars spillene som ikke er annonsert enda. Er vel ett i produksjon hos Dead Space skaperne ihvertfall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Ja det hadde jeg helt glemt av! Hadde vært umåtelig greit med i hvertfall en liten oppdatering fra den kanten. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 "Jeg er her for å..." *gjeeesp* "... snakke om Need For Speed." Lover jo bra... Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 NFS blir vel plukka opp når det faller ned i pris ser ut som en framtidig backlogg Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Need for *gjesp* speed. Så mye action og så lite spenning. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 A way out Coop ... Coop for å åpne dører er alltid nyskapende ... tapp x Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Blir vi mer kyniske som årene går? Uansett - A way Out - ser ut til å være et Interessant konsept. Endelig noen som lager ett co-op spill igjen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Problemet med NFS er at de gjør alt de kan for å "låne" fra andre populære filmer og spill, men de mistet personligheten sin underveis. Nyeste ser ikke direkte dårlig ut, men er jo bare en blanding av Burnout og Fast & Furious. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Bra dev ser ut som å ha snev av ADHD ... best coop ever , you never will get tired of this game.. Min pre review 6 av 10 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 A way out ser helt sjef ut, samt utvikleren som står bak laget Brothers, noe av det beste jeg noensinne har spilt gjennom mine 26 år i live. En faktisk enormt positiv overaskelse på EA sin presentasjon, det så jeg faktisk ikke for meg. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Fra Bioware til NBA, nice way to kill the mood. 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Bioware .... jummy Boiware... wtf? En teaser er greit nok, men hva slags spill er det snakk om? Et nytt rollespill? Skytespill? Strategi? Vli gjerne vite mer før jeg blir hypet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2017 Blir spennende å se mer av Anthem på pressekonferansen til MS. 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Bioware .... jummy Boiware... wtf? En teaser er greit nok, men hva slags spill er det snakk om? Et nytt rollespill? Skytespill? Strategi? Vli gjerne vite mer før jeg blir hypet. Ser ut som det blir vist mer imorgen på Microsoft sin E3 konferanse. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Ny IP ja. Har visstnok vært i utvikling siden Mass Effect 3 ble sluppet. Spennende å se hva det leder til. Hadde håpt på Steam Punk. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 For håpe det er en soft exclusive som tidlig DLC eller slik til Xbox, om de har forhandlet seg fram til noen skikkelig eksklusivitets avtale med bioware blir jeg letter forbannet. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Madden 4k på Scorpio så greit ut ikke et spill for meg men ... 4k er alltid en bonus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå