Gå til innhold

E3 2017 - Pressekonferanser og generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett dedikert pirat spill fra ubisoft, endelig! :D Med tanke på hvor god den delen av spillet var i black flag kan dette ha enormt potensiale.

Høsten 2018? Pluss obligatorisk forsinkelse så er det plutselig 2019 før det er ute..

Jeg skjønner ikke poenget med å annonsere spill som er så langt frem i tid?

Lenke til kommentar

Sea of thieves er jo relativt uprøvd, ubisoft har en del erfaring å hente fra fra black flag som jeg virkelig likte, men det skal sies om at dette blir PVP only som det kanskje kan se ut som mistet jeg veldig troen.

Så vidt jeg vet er SoT nok i hovedsak for co-op. Var den følelsen jeg fikk i aller første trailer, og har ennå ikke fått noen grunn til å tro noe annet.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er SoT nok i hovedsak for co-op. Var den følelsen jeg fikk i aller første trailer, og har ennå ikke fått noen grunn til å tro noe annet.

Nå tenkte jeg på ubisoft spillet, ikke Sea of thieves, men ja det ser ut til at SoT blir tungt coop basert.

Høsten 2018? Pluss obligatorisk forsinkelse så er det plutselig 2019 før det er ute..

Jeg skjønner ikke poenget med å annonsere spill som er så langt frem i tid?

Det er jeg helt enig i

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Hehe, sorry. Men ja, ser ut til at Skull & Bones blir PvP. Men håper jeg tar feil.

Creative director Justin Farren described the game on stage, discussing how players can sail alone or form a gang with friends while sailing on the Indian Ocean. Ubisoft offered a demonstration of a 5 v 5 mode, as gangs of pirates competed for treasure.

http://www.ign.com/articles/2017/06/12/e3-2017-ubisoft-singapore-reveals-pirates-game-skull-and-bones?abthid=593efeff56bf0f6045000025

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...