Redaksjonen. Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Samt italienske og franske jetakrobater.Norsk flyshow frister med lavtflygning med et enormt bombefly Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Heldige jævler som får med seg dette. Har ikke mulighet eller råd selv. 3 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 prøv yor legasy Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Det øverste bildet kan umulig være tatt på RIAT ifjor. For jeg var på RIAT ifjor og det var ingen B52 der. Lenke til kommentar
pered Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Det øverste bildet kan umulig være tatt på RIAT ifjor. For jeg var på RIAT ifjor og det var ingen B52 der. Det er aldri hevdet at bildet er fra RIAT. Bildet ble tatt på RAF Fairford 17. juni 2016, altså tre uker før flystevnet. Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Det øverste bildet kan umulig være tatt på RIAT ifjor. For jeg var på RIAT ifjor og det var ingen B52 der. Det er aldri hevdet at bildet er fra RIAT. Bildet ble tatt på RAF Fairford 17. juni 2016, altså tre uker før flystevnet. Undskyld jeg ser feilen nå, det står RAF Fairford men ifarta leste jeg RIAT Fairford. Stemmer det USA hadde B52 stasjonert på Fairford en periode ifjor. Det var vel ut derifra den fløy den som hadde flypast på Dansih Airshow. Lenke til kommentar
Tweakey Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 når eg går glipp av sånne ting, så hater eg skiftordningene litt :'( er så misunnelig på dei som skal på dette flyshowet Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 (endret) Italienske F-104 tror jeg var på flystevne på Bardufoss for ikke så mange år siden. Endret 4. juli 2017 av Lynxman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå