sussss Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Purløg mark i Danmark Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Alminnelig høflighet er ofte mangelvare , det skulle være unødvendig å sette opp skilt om privat grunn . Nåe det er sagt er dette en serie nydelige landskapsbilder . Her klarer jeg ikke å velge , jeg tar alle sammen . Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Alminnelig høflighet er ofte mangelvare , det skulle være unødvendig å sette opp skilt om privat grunn . Nåe det er sagt er dette en serie nydelige landskapsbilder . Her klarer jeg ikke å velge , jeg tar alle sammen . Alec Ja det har fuldstændig ret..takker mange gange for hyggelig kommentar Vh Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Bildeserien din ble ihvertfall veldig fin. Du er heldig som har denne fine natur i nærheten. De var flotte alle sammen, men min favoritt ble V2. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Veldig flotte bilder alle sammen, men jeg gjør som Fredrik og velger meg V2 som en knepen favoritt. Si meg, brukes denne purløg, som du kaller det, til noe? Høstes den, eller står den til pynt? (Vi nordmenn kaller den gressløk) Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg likte godt alle men valgte nr. 4. Vakkert Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2017 Veldig flotte bilder alle sammen, men jeg gjør som Fredrik og velger meg V2 som en knepen favoritt. Si meg, brukes denne purløg, som du kaller det, til noe? Høstes den, eller står den til pynt? (Vi nordmenn kaller den gressløk) Hej Helene de høster frøene ved jeg ..men skal lige høre herren ad ..men tror kun det er frøene der skal bruges så man kan så Purløg igen et andet sted til spisning...det smager jo godt i salat og på æggekage f.eks hilsen Suss Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2017 Jeg likte godt alle men valgte nr. 4. Vakkert Mange tak Elisabeth for hyggelig kommentar :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Herlig lys og farger. V1 med god beskjæring oppe som henter dybde hvilket du kan gjøre uten å miste skyene i de andre. Forsøk å huske at for mye himmel og spesielt blått over skyene lett dreper dybdefølelsen i et bilde. Scroll opp, dekk til og sjekk på bildene her. V2 kan du ikke gjøre noe med, men V3 og V4. At folk tar seg til rette uten å spørre må man vel bare regne med. Sånn er'e bare. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg