Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 en å gifte deg med, en "one night stand" , og en å skubbe utfor et stup, hvem ville du valgt?? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 One night stand... for ong til å gifte meg. trur du burde endre og til eller. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg ville jo selvfølgelig valgt å skubbe en utfor et stup. Et lite kick i hverdagen. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 tror han mente personer vi ville valgt til de tre tingene, ett navn på hvert valg! selv synnes jeg det er vanskelig, men til å gifte meg måtte vert en sånn person som er sånn midt på treet fint liksom, naturlig fin, og som kommer til å vere det likson! sånn "kone-fin", så måtte hun hatt humor, inteligens osv. mens ett onenightstand kunne vert en dum skammdeilig bimbo som jeg sku tatt på alle slags måter: mens en som sku havna utfor ett stup måtte ver en person jeg virkelig hatet! en jeg kjenner personli, eller en kjendis vet jeg ikke...... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 hvis det er som raggi sier så: Gifte meg med: Først og frems må vi ha samme interesser, nytter ikke å være sammen med noen som er helt forskjellig med deg i lengden. Hadde vert et stort pluss om ho var naturlig pen, og ville være det oppgjennom åra, sån som raggi sa. One night stand: Ei som er bimbo som har et helt perfekt utsene, og var villig til alt. Eler det kunne vert ei mere normal dame og da. Dytte utfor et stup: Ehh... ingen for øyeblikket, ville vel neppe gjort det med noen heller. Jo foresten, Saddam, han hadde fortjent det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå