AfterGlow Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Samsung skal være i gang med HomePod-rival.Apple slapp nettopp smarthøyttaler – nå skal erkekonkurrenten trolig gjøre det samme Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Hæ? Apple? Hva med google da? Trodde google lanserte første smarthøytaler for årevis siden. Trodde også microsoft var kommer etter. Trodde egentlig samsung level serie var smarte, men er muligens bare strømming til dem. Amazone echo er hvertfall smarte. Vet nå ikke hvem som lar hvem være i fred jeg. Endret 8. juni 2017 av MoLvII 8 Lenke til kommentar
aaaight Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Hva i all verden har dette med apple å gjøre? Og isåfall, hvorfor i huleste ble ikke dette tatt opp da apple lanserte sin "smart" høyttaler? Det var mange aktører på markedet før apple lanserte sin variant. 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Begynner å bli tydelig at VG eier tek.no Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Værste overskriften jeg noen gang har sett. Tydelig at VG har tatt over ja. Jeg så 3 eller 4 artikler fra tek på forsiden til vg, alle var om Apple. Greit at Apple skaper klikk, men ta dere sammen litt da. Det finnes andre interessante ting i tech-verdnen Fortsetter dere i denne retningen så er det takk for meg! 9 Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg leser gjerne om Apple, men dere trenger ikke lage clickbait overskrift av en annen dimensjon for å få folk til å klikke på artiklene deres. Det dere skriver her er jo rein bull.. 7 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Amazon må gråimporteres, samme med Google sin løsning. I kjent stil vil bare MS sin fungere i USA (jævla synd, da jeg er stort sett mest fornøyd med MS sine produkter, selv om man får ekstremt redusert brukbarhet utenfor USA). Samsung sine produkter er også håpløse utenfor USA og Japan. De fleste kommer til å ende opp med Apple sitt produkt rett og slett fordi de kommer til å komme flest plasser først. 1 Lenke til kommentar
Cretinous Pigfaced Git Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Begynner å bli tydelig at VG eier tek.no Ser mer ut som ITavisen, i grunnen. Teknologinyheter vinklet som krangel mellom småjenter i skolegården, der alt dreier seg om den populæreste jenten, Apple. Tror jammen jeg legger tek.no inn i hosts-filen min, så jeg husker på å gå andre steder for å lese nyheter. 3 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Amazon må gråimporteres, samme med Google sin løsning. Alle (de store) må gråimporteres. Enn så lenge er heller ikke Apples smarthøyttaler i salg i Norge. Det er ikke gitt at Apples vil være på plass før Google Home eller Samsung-produkter dukker opp. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Synes ofte folk klager litt vel mye over overskrifter av "samsung v apple"-typen, men denne gangen er jeg faktisk enig, begge parter kommer inn i markedet "sent", "samsung lar ikke apple være i fred", er en ganske underlig overskrift dette tatt i betraktning. AtW 4 Lenke til kommentar
UTPNKC8X Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Samsung kopierer Apple dette har gått begge veier , ikke glem det nå har det ikke vert for Samsung, har ikke Apple vert så suksessfull i dag grunnet Samsung lager utstyr til dem. Lenke til kommentar
Erbros Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 Itavisen-kvalitet på overskriften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå