Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Hatt og sko... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Disse damene er skikkelig i vinden for tiden. gjør ikke noe det, artige å betrakte. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Fint bilde av en flott dame! Sjelden å se en kunstner skape en dame som et tynt beinrangel, slik moteverdenen vil at vi skal se ut... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Annen farge på hatten her ser jeg - har en eller annen vært frampå med malerkosten? Jeg vet det finnes minst en til så jeg på nett på en eller annen badestrand - muligens i Vestfold, men ikke sikker. Utvilsomt strand-damer dette kan man se av skriften på veggen bak der. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. juni 2017 Del Skrevet 10. juni 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Ragnar , Helene og Roar ! Ja heller en frodig kvinne enn et anorektisk beinrangel . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg