ray001 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Vurdere å kjøpe oss en Kombinert vask/tørk maskin. De specs som jeg liker best har BARE LG. Som: Kapasitet vask / tørk: 12 / 8 kg Omdreininger: 1600 o/min Direct Drive motor med 10 års garanti MEN hører det er en del problemer med maskinene til LG og at servicen til LG er TOTALT ELENDIGE. Da stopper det litt opp for meg. Er det slik at LG er så dårlig på service? Hva er deres erfaringer / meninger? Om det er feil, mangler osv på maskinen, skal ikke butikken fikse opp i problemet da? Ihvertfall slik at man ikke står uten maskin? Maskinen som vi ser på koster en del, og da forlanger jeg topp kvalitet ifra produkt og servicen. LG FH695BDH6N KOMBI VASK/TØRK FH695BDH6N / 556194 https://www.power.no/hvitevarer/vaskemaskin/lg-fh695bdh6n-kombi-vasktoerk/p-556194/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Ofte er det en ekstern bedrift som utfører service og ikke LG selv. Men de kan selvsagt være dårlig med leveringstid på deler osv. Jeg ville vært betenkt med kombimaskin fordi det ofte er svakere vifter og mangel på lo-filter. Mange er svært misfornøyd med kombimaskin. LG er stillegående helt til vannpumpen slår inn - den bråker ulidelig på den som ble kåret til testvinner for et års tid siden. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg kjøpte en LG F14A8YD kombimaskin i mai 2015, hittil har det ikke vært noe feil - støymessig så er jeg også fornøyd. Ingen ulidelig støy fra min iallefall. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Kjøpte en LG F14A8RD i begynnelsen av 2016, har hatt ingen feil. Vasker fint og går stille. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Har selv en LG kombi vask og tørk og er veldig fornøyd. Meget stillegående. Også veldig bra at man kan sende evt feilmelding via app til LG slik at om man trenger en reparatør vet de alt hva som er feil og har med riktige deler. Aldri hatt noe problemer med min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå