Gunnar Fagerli Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Vandring Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Det ble stilig! Måtte gå inn via linken og zoome meg inn for å finne brudeparet. (det sier kanskje noe om øynene mine..) Kreativt med føttene på vandring! Skarpt og fint. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Som Helene sier. Jeg synes det var et kreativt og tøft bilde. Dessuten er det svært bra teknisk. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Som Helene sier. Jeg synes det var et kreativt og tøft bilde. Dessuten er det svært bra teknisk. Mvh Fredrik Takk for oppmuntrende tilbakemelding til Helene og Fredrik. Fint i Kristiansund i dag - koser meg :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Kreativt og flott . Ser noen føtter og kanten på en kjole men greier ikke å se at det dreier seg om et brudepar . Det ble en spøkelsesaktig effekt . Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 5 par sko vitner om enten 5 par eller kanskje en mann med 4 koner som ville vært bigami i Norge, men fullt tillatt i islam. Foreslår 1,5 cm beskjæring til høyre så kuttet går i den siste store portalen da jeg tror det blir enbedre avslutning med mer spenning. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Takk til Alec og Roar for kommentarer. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg