Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 I havn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Her har også jeg vandret en del. Godt komponert med båten i det gylne snitt. Har dere ikke rosa skyer på Sunnmøre? :-) Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Her har også jeg vandret en del. Godt komponert med båten i det gylne snitt. Har dere ikke rosa skyer på Sunnmøre? :-) Mvh Gunnar Nei, det har jeg ikke sett! Takk for fin kommentar Gunnar! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Fint komponert og flott lys. De regntunge skyene bærer bud om snarlig regn, ser jeg. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Flott bilde med et stemningsfullt lys . Flott komposisjon , skarpt og med masse detaljer . Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Enkelt og greit utsnitt og komp dette. Roar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Super billede ...ser ud til at nogen skal ud og sejle i uvejr.....flot som vandet ligger helt roligt der :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Fint komponert og flott lys. De regntunge skyene bærer bud om snarlig regn, ser jeg. Mvh Fredrik Takk skal du ha Fredrik Det ble faktisk ikke regn, det klarnet opp og ble sol og fint vær. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Flott bilde med et stemningsfullt lys . Flott komposisjon , skarpt og med masse detaljer . Alec Takk takk Alec! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Enkelt og greit utsnitt og komp dette. Roar Takk takk Roar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Super billede ...ser ud til at nogen skal ud og sejle i uvejr.....flot som vandet ligger helt roligt der :-) Takk skal du ha Susss! Været ble faktisk riktig fint etter ca en halv time. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Nice peace of work, lady Madonna ? Best regards Leif ? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Nice peace of work, lady Madonna ? Best regards Leif ? Thank you my Lord! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Nice peace of work, lady Madonna Best regards Leif Thank you my Lord! U R Velcome Lorden, the wild one Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg