Krø||e Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Hei! Noen som vet hvilken webshop som har denne skjermen inne for øyeblikket? Komplett får den ikke inn før 12-18, som er det store problemet.....Vil har ny skjerm til jul skjønner dere Endret 5. desember 2003 av Krø||e Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg også prøvd å få tak i denne skjermen, men uten hell. Ingen av butikkene får denne inn før 19/12-03 (Databutikken.no/pcbutikken.com/komplett.no). Jeg har nå bestilt Hyundai Q17 isteden (de har samme panel) og jeg får skjermen før jul Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) vet at at de to har samme panel, men Hercules'en kan man slikke på .....er med andre ord utrolig pen.....får vel vente litt lengre og se om noen webshopper får den inn.....tror dere at jeg får den før jul, hvis komplett får den inn den 18? god jul fåoks! Endret 5. desember 2003 av Krø||e Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 hadde vurdert en samsung 172X (nyeste skjermgenerasjon fra denne produsenten). Skal vist ha raskere responstid en tidligere så er kanskje verdt noen søk på google og muligens finner du noen reviews allerede. Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) her er det en test av den skjermen....dårlige skjerm (4/10) til spill....vil har Hercules sin!! Endret 5. desember 2003 av Krø||e Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kjøp Hyundai Q17(S) Sinnsykt god skjerm til all slags bruk Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Vett....kommer til å kjøpe den hvis jeg ikke finner Hercules sin....samme skjerm som Q17 bare at hercules har lekkert design Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hercules ProphetView 920Pro DVI kommer ikke ut før i midten-> slutten av desember nei. Det er korrekt. Det stemmer nok også at den er basert på det meget gode panelet til Hyundai (eller HyDis = Hyundai Displays), men dette er jo bare positivt, ettersom det er et meget godt panel! Jeg venter på at de skal få inn Hercules skjermen selv Gleder meg! Den er jo så utrolig pen med den svarte anodiserte aluminiumsinnkapslingen (ja, det er aluminium, ikke plastikk!). Jeg skal i samme slengen bestille en Eizo skjerm til min far, en 19" LCD hadde han lyst på, så jeg kommer nok til å legge ut noen kommentarer om de to skjermene når jeg får dem! Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 helt enig me deg dirty...sinnsykt fet skjerm!....får bare vente litt til Lenke til kommentar
clinton Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 helt enig me deg dirty...sinnsykt fet skjerm!....får bare vente litt til Har også leitet LENGE etter den skjermen.Vil ha den til jul. Men er ikke den skjermen litt gammel egentlig? synes jeg har sett den på webshopper i evigheter Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Skal du kjøpe den bare på grunn av utseende? Spar heller litt penger og kjøp Q17. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hercules ProphetView 915 har vært ute LENGE, men 920Pro DVI er en helt ny skjerm som de forskjellige webshoppene får på sine lager rett rundt hjørnet. Og ja, rlz, når man kjøper en LCD skjerm kjøper man den også på grunn av utseendet - hvis ikke hadde man valgt en CRT skjerm. Ooh, jeg elsker LCD Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) ah..ble forrelsket ved første syn av Hercules'en...og rlz...ja, jeg kjøper den fordi jeg bryr meg om utsene ( har absolutt alt i svart, med et lian li kabinett, så jeg betaler litt for utsene jah...vil ikke knekke den stilen..((..når jeg har kjøpt alt, ser den ut som en designer pc ^__^).....hercules sitt bein er dessuten litt mindre enn Q17 sitt....å jeg trenge den plassen jeg kan få på den lille skrivepulten min! Endret 5. desember 2003 av Krø||e Lenke til kommentar
santaClaus Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Ser at Hercules 17" LCD Prophetview 920PRO DVI har TCO95. Hva har dette å si? Er ikke det litt gammelt for en så ny skjerm?? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Ikke heng deg for mye opp i det. Men det jeg hadde undersøk var: (Fritt klippet fra en konge post her på forumet) ISO13406-2 Dette er en internasjonal standard for LCD monitorer. Dette er ved siden av TCO-standardene den viktigste forutsetningen for kunden til å vite hva han/hun kjøper. ISO13406-2 standarden (av des. 1999) definerer hvordan produsentene skal måle og oppgi spesifikasjoner, samt for toleranse av pikseldefekter. Det er desverre fortsatt ikke mange som benytter ISO standarden i dag, og det er dermed fortsatt vannskelig for brukerne å vite hva man kjøper uten å se skjermen "live". Typisk eksempel som synliggjør dette er innsynsvinkel. De aller fleste produsentene oppgir ikke hvordan de måler, ei heller om spesifikasjonen er angitt for horisontal eller vertikal innsyn (ved rimelige paneler kan dette ofte medføre store forskjeller). Endret 10. desember 2003 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå