KjemiLykke Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Hei! Er det noen som har erfaring med å starte på klinisk ernæring eller odontologi og senere bytte til medisinstudiet? Har hørt at de første semestrene er like i de tre studiene og at det av den grunn er mulig å bytte etter et par semestre. Setter pris på tilbakemelding og erfaringer! Lenke til kommentar
Charlie Brown Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Kommer litt an på hvilken skole, men første år pleier vel å bestå av mye det samme, men ikke helt. Hadde jeg vært deg hadde jeg kontaktet skolekontoret ved skolen. De kan helt sikker gi deg mer korrekte svar en hva dette forumet kan. 1 Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg mener det er slik at universitetene har prøvd å tette slike smutthull med interne overganger, da en for stor andel benyttet seg av det. Det er mulig at du kan gå de første semestrene for så å søke overgang dersom du har fått plass via samordna opptak. Det fordrer blant annet at det er ledig plass på årstrinnet du tenker å søker over på. Vil som posteren over, råde deg til å ta kontakt med medisinsk fakultet ved skolen du tenker å søke deg inn på. 1 Lenke til kommentar
penelopee Skrevet 22. juli 2017 Del Skrevet 22. juli 2017 Hei! Fant du noe mer ut av dette? Lurer på det samme som deg, og hadde satt pris på å bli mer kunnskapsrik på dette emnet! Lenke til kommentar
Ignorancus Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Du må fortsatt komme inn på medisin via samordna opptak, for så å søke om å få godkjent emner du har hatt eksamen i for å få opprykk hvis du har gått tannlege/ernæring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå