Star Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvor mange kan med hånden på hjertet, si at de holder seg i god form, og er fornøyd med deres fysiske tilstand? :mrgreen: Lenke til kommentar
CornFlake Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg går på fotball. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg kan, med hånden på hjertet, si at min høyre pekefinger er i meget god fysisk form. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Høyre armen er i meget bra stand. Nei seriøst eg eier ikke noe som heter kondis. Styrke er det ingenting i veier med. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er i dårlig form Lenke til kommentar
farke Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er i dårlig form Seconded! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er i dårlig form Seconded! Third! Har verken kondis eller styrke... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Onkelen min brakk ryggen igår da han prøvde å løfte et kanonløp bare for å vise seg fram på jobben. Idioten. For det første veide løpet godt over 100kg, for det andre løfta han med strake bein og bøyd rygg. Arbeidskameratene sa han løfta løpet ca. 5 cm, så sa det PANG baki ryggen og der sto han og brølte "æ har brækt ryggen førr h*lvete" og ble sendt på sykehus. Er han heldig blir han bare lam i noen måneder. Smart La meg si det slik, vi har ingen hjernekirurger i familien min Endret 5. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Hvor mange kan med hånden på hjertet, si at de holder seg i god form, og er fornøyd med deres fysiske tilstand? :mrgreen: Driver å trener styrke 4 ganger i uka, kondis 1 gang, fotball, kampsport! Ja, bra fysisk!!! Endret 5. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Trener egentlig aldri (hvis du ikke regner med gymmen på skolen), men holder meg likevel i ganske god form Endret 5. desember 2003 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Er ganske fysisk aktiv, trener veldig masse, men er likevel ikke fornøyd. Skulle gjerne trent mer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg fikk kondis til jul et år, men tror jeg la den inn bakerst i skapet sammen med en eller annen genser som jeg ikke vill ha Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 hjernen og fingrerne mine er det eneste som er i god form. Men denne uka skal jeg ta meg noen runder rundt mosvannet! eller ikke........ Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jeg er IKKE i god form.. kan ikke holde på med litt "heavy" rydding uten å bli andpusten av og til engang... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Vil påstå at jeg er i god form.. Fotball 4 ganger i uka, styrketrening 4 ganger i uka.. Men samtidig så er aktiv festing i helgene den andre siden av ligningen. Trening alle hverdager, og drikking i helgene går opp i opp, så jeg holder meg vel EGENTLIG i status quo. Røyker ikke, snuser ikke, og bruker egentlig ikke noe som helst av den typen greier.. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg er i dårlig form Seconded! Third! Har verken kondis eller styrke... Make that four. Gikk på langrenn og fotball før. Nå er jeg bare slapp og glad i mat. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg kan, med hånden på hjertet, si at min høyre pekefinger er i meget god fysisk form. min og Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Third! Har verken kondis eller styrke... Det er ikke noe å være stolt over. Skam deg. Man burde etter min mening, være i en ok form. Trene kanskje en gang i uka MINST. Lenke til kommentar
Star Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 personlig trener jeg 5-6 ganger i uka =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå