anon12234 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) hei, jeg har det oppsettet som dere ser i signen min, jeg vet at dette minnet: LINK passer veldig bra til mitt system, men vill disse brikkene yte bedre? LINK Jeg er nesten sikker på at hvis jeg kjøper så kjøper jeg de første men vill de siste være bedre? er de eventuellt noen andre brikker i samme prisklasse som vil yte bedre? Vill gjerne ha seriøse svar fra folk som har peiling ikke sånn 14tiss-svar(TA DE DYRESTE, DE ER BEST!!!) Endret 5. desember 2003 av Henrik2k Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei, Hvis jeg skulle ha valgt en av de to hadde det blitt den først nevnte Men du burde heller gå for CorsairLL. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) NForce Memory Compatibility.Sjekk denne siden og for å være sikker. http://www.nvidia.com/content/nForceMemory...mpatibility.asp Endret 5. desember 2003 av Robin B Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 kanskje svaret ligger rett foran nesen på deg? se her Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 jeg snakker om hva som passer best til mitt system........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå