MPCME Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Har en LG 42La613V kjøpt i 2013. Når jeg nå slår den på, vises bare logoen i noen sek, så slår den seg av, så viser den logoen igjen, og sånn går det. Ingen knapper funker heller bortsett fra når man skal slå den på. Er TVen ødelagt? Hadde virkelig ikke lyst til å kjøpe ny nå. Lenke til kommentar
Charlie Brown Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 5 års reklamasjonsrett på TV. Med mindre du har tuklet med den, er det en gyldig grunn til å få den reparert gratis eller få ny tv som erstatning. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Ok, leste at det kunne hjelpe å la TVen stå uten strøm i noen timer, om ikke det hjelper kontakter jeg dustinhome i morgen. Takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Det er ikke dustinhome som reparerer TVen din. Du må ta kontakt med LG på tlf. 815 11 098 (man - fre 09.00 - 16.00). Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Hvis han har kjøpt den hos Dustin så er det de som er ansvarlige for å håndtere reklamasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg er klar over det, men det raskeste og enkleste er å ta kontakt med de som skal fikse den. LG kommer hjem til deg og fikser feilen dersom TVen er 37" eller større. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Da kontakter jeg først lg, så hører jeg hva de har å si. Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Funket faktisk å trekke den fra strøm å la den stå i noen timer. Så funker fint nå Startet i går, og sto i hele natt koblet til strøm, og funket ikke i ettermiddag. Funket ikke å bare koble ut og inn strømmen. Endret 7. juni 2017 av gangangan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå