Fredrik N. Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 nordmørsnatur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Det er mektige fjell der, ingen tvil om det. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Ja, fjella er gigantiske og flotte her! Takk for kommentar, Helge. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Får lyst på en fjelltur, flott bilde. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 For de som ikke er kjent kan jeg opplyse at Innerdalen er Norges vakreste dal. Jeg hadde faktisk tenkt meg en tur innover i dag, men noe kom i veien. Godt komponert. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Innerdalen er Norges vakreste dal og jeg skal dit jeg også i løpet av sommeren! Den ligger forøvrig inn til venstre et sted nedi her.. Svært mange takk for kommentarene fra Gunnar og MotoG ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Nydelig landskap, flott komponert, men må ærlig innrømme at jeg ikke likte rosaskjæret i himmelen. Sannsynligvis fordi det minner meg om slike instagramfilter. Var himmelen slik? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Har dere ikke slik himmel på Sunnmøre? Takker Helene! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Ja, flott du tar de strabasiøse turene så kan jeg bare sitter her og kose meg med å nyte. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Rigtig Norsk landsskab meget smukt ser det ud...vh Suss Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 Kanskje en annen setergrend i helga.. Takk til Suss og Roar!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg