Gå til innhold

Illustrert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men, jeg likte dette, jeg!

Hei Fredrik! Jo da, bilde ble jo litt kult det, men når du har plustelig 30 stk på denne måten så er det ikke så himla kult lenger. men men, jeg fikk jo en god unskyldning til å gå disse fine gatene en gang til! :) Jeg hadde faktisk ikke gått der før :D

Lenke til kommentar

Hei Helene, rart at du ikke ser denne effekten gjennom søkern, kan forstå at det er kjedelig å ta bildene på nytt. Ha en fin kveld!

Det er vel en slags konvertering som skjer i det øyeblikket man knipser. Hadde jeg giddet å se på bildet etter jeg hadde tatt det, så ville det nok blitt oppdaget.

Ha en fin kveld Fredrik, det er vel varmt og fint hos deg også. Her er det 18 grader og jeg skal gå meg en lang fin tur nå.

Kameraet tror jeg får ligge igjen hjemme, for nå ser jeg bokstavlig talt ingenting i søkeren. Det må nok til reparasjon tenker jeg. Æsj og usj! Håper det blir klar igjen til sommerferien starter.

Lenke til kommentar

Har sett verre bilder enn dette, men en svakere styrke på tullefunksjonen hadde kanskje vært å foretrekke her.

Ja da, jeg også har sett verre, men det kunne vært så mye bedre uten denne funksjonen på. Nå stod den jo også til alt overmål på sterkeste styrke.  men skitt au, jeg står det vel over..

Lenke til kommentar

Du skal ikke slå i nasa...ho er for fin til det:-)

Litt moro med utilsiktet kreativitet. Synes dette ble tøft! Et skråblikk i byen...

Ja, det var det jeg også tenkte, kunne ikke ødelegge den fine nesa mi! :wee:

Det ble jo litt moro ut av den fadesen, mange småpussige bilder på brikka. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Med de rette motivene kan denne effekten gjøre susen , den kan for øvrig justeres i tre nivåer .

Dette bildet ble flott .

Du kan se effekten gjennom søkeren men da må du se i søkeren etter fra bildet blir tatt og til appen har gjort ferdig prosessen. Det tar vanligvis bare et par sekunder . Men dessverre er det ikke mulig å se det før bildet blir tatt .

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...