TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Lyden på Pc fungerer ikke sånn den skal, det er heller ikke første gang det skjer heller. Trenger hjelp for å fikse det. Er det noen som vet hva årsaken kan være? Opplevde i dag at lyden er søkk vekk. :hm: Jeg kommer til å bruke denne tråden ofte, på noe annet også når det gjelder stasjonære Pc'en min, ikke bare lyden. Endret 19. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Prøvd å re-innstallere driverene? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Prøvd å re-innstallere driverene? Det blir vanskelig for meg. Har null erfaring med drivere. :dontgetit: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Har til og med prøvd å skru av og på pc også. Det hjelp ikke. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Du kan finne ut mye i Kontrollpanelet. https://oxen.tech/blog/using-sounds-settings-control-panel/ Her kan du også teste at lyden fungerer. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Du kan finne ut mye i Kontrollpanelet. https://oxen.tech/blog/using-sounds-settings-control-panel/ Her kan du også teste at lyden fungerer. Okei Pc'en mine har heller ikke blidt oppdatert på lenge. Har en onkel som er flink til det. Han loft flere ganger å oppdatere pc'en min. Han har brøtte alle de gangene når jeg har spurt om det. Nå er jeg lei i å vente på ham. Foresten jeg glemte å si at jeg har Windows XP. Vurderer å kjøpe en helt ny stasjonær en gang i fremtiden. Det er svært frustrerende når lyden slutter å fungere og at onkelen min ikke gidder. PS: HVA I, det var bere en ledning som ikke satt ordentlig i. Kom ikke på det før nå, snakker om å være tregt tenkt. LOL. Men uansett, det har faktisk hendt at lyden har sluttet å fungere som den skal, selv om ledningen er ordentlig sotte i. Endret 7. juni 2017 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Det med lyd-problemet jeg kom med er løst. :wee: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå