Reinarrr Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Er markør på vgs i morgen, men har ikke fått noen informasjon i det hele tatt. Skoledagen er nå over og jeg lurte på om noen av dere kan fortelle hvordan det å være markør fungerer? Endret 7. juni 2017 av Reinarrr 1 Lenke til kommentar
Kromosom47 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Er markør på vgs i morgen, men har ikke fått noen informasjon i det hele tatt. Skoledagen er nå over og jeg lurte på om noen av dere kan fortelle hvordan det å være markør fungerer? Du starter med å piske egg og sukker godt sammen. Deretter rører du inn melk og vann. La røren svelle i ca 15 minutter. Tilsett smeltet smør og stek de lys brune. Server med rømme og syltetøy eller smør og brunost. Håper dette var til hjelp! Endret 7. juni 2017 av Kromosom47 Lenke til kommentar
Reinarrr Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Er markør på vgs i morgen, men har ikke fått noen informasjon i det hele tatt. Skoledagen er nå over og jeg lurte på om noen av dere kan fortelle hvordan det å være markør fungerer? Du starter med å piske egg og sukker godt sammen. Deretter rører du inn melk og vann. La røren svelle i ca 15 minutter. Tilsett smeltet smør og stek de lys brune. Server med rømme og syltetøy eller smør og brunost. Håper dette var til hjelp! Tusen takk for raskt svar! Skal ta dette til etterretning ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå