Canto34 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Vet ikke helt hva som har skjedd. Jeg har Trend Micro, men det er deaktivert på datamaskinen. Jeg får heller ikke åpnet selve programmet nå, jeg fikk det til tidligere men i dag går det ikke. Abonnementet mitt er fortsatt intakt. Hva kan dette skyldes? Har prøvd å åpne ved å kjøre som administrator, men nei.. Lenke til kommentar
Canto34 Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg får heller ikke avinstallert eller installere på nytt, fordi det står at programmet kjører og at jeg må lukke det. Men det gjør jo ikke det. Det prøver å starte opp, når jeg trykker på "vis skjulte ikoner" står det "starter beskyttelsen, vent litt...." men det starter aldri. Utrolig frustrerende. Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Forsøk å avinstallere i sikkermodus og deretter installer på nytt Lenke til kommentar
KarianneM Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Det blir vanskelig for våre teknikere å feilsøke kun med den infoen som står oppgitt, da vi hverken vet hvilken versjon dere kjører og på hvilket OS osv. Ta gjerne kontakt med vår brukerstøtte; enten via esupport.trendmicro.com (chat og mail). Eller så kan dere ringe 2212 8500 og taste 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå