Torjus72 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Noen som vett kossen man får surround på pc'en? Går det an å ta ut flerkanalslyd igjennom s/pdif ,(digital) utgangen? ligger utrolig lite om dette på nettet. Motherboard ASUS P8 H61M-pro WIn !0 Endret 7. juni 2017 av Torjus72 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Det er vel flere farger på jack kabelene? grønn\blå\grå\orange. Rød er for microfon. Enklere å bruke HDMI rett til forsterkeren. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Du kan fint ta ut surroundlyd via digitalutgangen Lenke til kommentar
Torjus72 Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Forsterkeren har ikkje HDMI Er det ett program eg må laste ned på pc'en eller? For når eg går inn på avspillingsenheter så vises bare 2 minijacker, og på digital sp dif 'en kan man bare velge forskjellige 2 kanals samplingfrekvenser. Takk for svar btw Endret 7. juni 2017 av Torjus72 Lenke til kommentar
Torjus72 Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Du kan fint ta ut surroundlyd via digitalutgangen Når eg går inn på egenskaper er det bare 2 kanals å velge i Lenke til kommentar
Torjus72 Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Forsterkeren har ikkje HDMI Er det ett program eg må laste ned på pc'en eller? For når eg går inn på avspillingsenheter så vises bare 2 minijacker, og på digital sp dif 'en kan man bare velge forskjellige 2 kanals samplingfrekvenser. Takk for svar btw Det er vel flere farger på jack kabelene? grønn\blå\grå\orange. Rød er for microfon. Enklere å bruke HDMI rett til forsterkeren. Har ikkje minijackledninger til den, og forsterkeren har ikkje hdmi :-( men trur det må gå an å få til uten? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Output:Grønn: Front R og LSvart: Surround bak R og LSølv: Surround side R og LOransje: Center og SubInput: Rosa: MikrofonBlå: Line inhttps://en.wikipedia.org/wiki/PC_System_Design_Guide#Color-coding_scheme_for_connectors_and_ports Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Husk at du må ha lyddriver fra hovedkortprodusenten installert også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå