VRK18 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 http://www.dagbladet.no/nyheter/horten-torg-sperret-av-etter-funn-av-mistenkelig-gjenstand/67663293 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Ingen som gidder å bombe Horten vel? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Sikkert en distre forelder som har glemt en ryggsekk eller noe Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Flott at du spammer alle linkene du finner på diverse nyhetssider VR-katten, PC'en min klarer nemlig ikke å koble seg til artiklene uten å gå gjennom linkene dine... Du kan ikke begyne å slenge inn litt Se & Hør linker også, jeg går glipp av så mye kendisnytt at jeg blir lei meg 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Flott at du spammer alle linkene du finner på diverse nyhetssider VR-katten, PC'en min klarer nemlig ikke å koble seg til artiklene uten å gå gjennom linkene dine... Du kan ikke begyne å slenge inn litt Se & Hør linker også, jeg går glipp av så mye kendisnytt at jeg blir lei meg Hele denne forumsdelen er jo for Skatteflyktning og VR-katten og denslags. Fint hjørne å gjemme de bort slik at de ikke fyller opp de ekte underforumene. 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Det har du forsåvidt rett i. Dagens lille den der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå