Øyvind Steinkopf Sund Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Vi hyller kontrollerne som har utmerket seg gjennom spillkarrieren.FEATURE: Hvilke spillkontrollere er de aller beste? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Min favoritt er NES-kontrolleren. 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Gamecube, Xbox s, Xbox 360, Xbox One Elite og Snes er mine favoritter. 1 Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Dual shock 4 er de eneste playstation kontrollene jeg kan spille over lengre tid med uten at det gjør vondt i hendene. Bare så synd at de er ræva laget og faller fra hverandre bare man ser på dem. Lenke til kommentar
Exlerator Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Xbox One Elite kontrolleren, er ikke noe annet av spillkontrollere som sitter så godt i hendene som den ! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Mine favoritter gjennom tidene er nok Dualshock 4 (ja faktisk), Xbox 360 og Switch Pro Controller. Sistnevnte er den ultimate kontrollen! 2 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Endret 7. juni 2017 av LoveAmiga 3 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Xbox 360, Xbox One Elite, Nintendo 64. Var alene avgjørende for at det ble Xbone og ikke PS4 for meg denne generasjonen da jeg aldri har klart å like DS4 kontrolleren. Lenke til kommentar
Thalidomide Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 En av mine favoritter en den store, orginale Xbox controlleren (Duke), til venstre på bildet under. Følte den passet hendene mine perfekt, mens den lille til høyre var helt grusom i forhold! Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Mine favoritter gjennom tidene er nok Dualshock 4 (ja faktisk), Xbox 360 og Switch Pro Controller. Sistnevnte er den ultimate kontrollen! Switch Pro-kontrolleren er helt fantastisk. Kun DS4 og GameCube som kan måle seg, spør du meg. 2 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Switch Pro er uten tvil den aller aller beste for meg (jeg har testet det meste siden Spectrum 48k hehe)Med andre ord en flunka ny en ... Endret 7. juni 2017 av simalarion 1 Lenke til kommentar
Baini Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Switch Pro er den absolutt beste, liker også godt Wii U Pro, brukes som kontroll til PC til jeg gidder/orker å koble Switch Pro til PCen også. 1 Lenke til kommentar
kodama Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 En av mine favoritter en den store, orginale Xbox controlleren (Duke), til venstre på bildet under. Følte den passet hendene mine perfekt, mens den lille til høyre var helt grusom i forhold! Helt enig, den var favoritten min, det var noe med LT-RT knappene på den som føltes så riktig. Andre favoritter er Xbox 360/One Elite kontroller og Dualshock 4. Resten har alltid føltes litt for små, og N64 kontrolleren ga meg blemmer på tommelen. Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Dualshock føler ut som fjernkontrollen til TVen etter man har brukt 360/One/GameCube hele livet. Nintendo Switch Pro controller fortjener også en plass på denne listen. Lenke til kommentar
kodama Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 En av mine favoritter en den store, orginale Xbox controlleren (Duke), til venstre på bildet under. Følte den passet hendene mine perfekt, mens den lille til høyre var helt grusom i forhold! Helt enig, den var favoritten min, det var noe med LT-RT knappene på den som føltes så riktig. Andre favoritter er Xbox 360/One Elite kontroller og Dualshock 4. Resten har alltid føltes litt for små, og N64 kontrolleren ga meg blemmer på tommelen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 For min del er det Xbox One S sin kontroller. Den sitter som støpt i mine hender. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Føye meg inn i rekken av folk som liker Switch Pro - en av de beste jeg har brukt noen sinne. Ellers liker jeg 360 fortsatt. Har ikke testet XBone kontrolleren eller PS4 skikkelig så kan ikke sammenligne med disse. Liker fortsatt Gamecube (og Wavebird), men enkelte spill over tid blir man sliten pga. de store skulderknappene. Av retrokontrollere så liker jeg SNES best Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Min favoritt er Super Nintendo-kontrolleren (1992) helt perfekt å lett å bruke dagens game pader er helt grusomme å bruke! Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 XbOne Elite kontrolleren er nok min stående favoritt også! Med egen farge fra Colorware så blir det så bra så! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå