jrz Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hva synes dere? Noe som mangler? Hvordan er fargene? Lenke til kommentar
huf Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Synst det såg veldig bra ut ej johan! Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Bildet var digg, men skrifttypen/fargen bør byttes ut. Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Bildet var digg, men skrifttypen/fargen bør byttes ut. Ja, er enig der, skrift typen er litt kjedelig... Ellers var den fin Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 enkel ren og stilig header, men skriften ble litt for enkel. en annen font hadde gjort seg. Lenke til kommentar
jrz Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Nå da? Jeg føler at fargen må være slik.. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Fin banner, men jeg likte ikke skriftfargen. Uansett synes jeg at banneret med liten skrift er bedre enn den med stor skrift. Edit: Tips fra meg: Lag en logo til siden som du setter inn f.eks. til venstre i banneret. Så gjør det ikke så mye om teksten i banneret ikke er så lett å se, og da slipper du skarpe (og rosa) farger. Se litt på hardwarebanneret, og få tips derfra. Endret 5. desember 2003 av fenderstratguitarplayer Lenke til kommentar
jrz Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 det finnes ingen side til den, det er kun headeren som eksisterer. og, ja, det er til en side som omhandler data. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Domenet www.firma.no er i hvert fall opptatt... Edit: Skriveleif Endret 5. desember 2003 av fenderstratguitarplayer Lenke til kommentar
jrz Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 firma er bare noe som står der. Det har nesten like mange bokstaver som det som skal stå der. kunne godt skrevet elefant.no for den del. comprende? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du har et godt utgangspunkt. Må nok si at jeg ikke liker fonta (det første fontvalget var best, men ikke bra) og headeren er ikke av det originale slaget. Har nok sett bedre versjoner før. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du har et godt utgangspunkt. Må nok si at jeg ikke liker fonta (det første fontvalget var best, men ikke bra) og headeren er ikke av det originale slaget. Har nok sett bedre versjoner før. Helt enig. Synes overgangen fra blå til "normal" ble skitten. Og hele greia virka litt kjedelig, om det der skulle være det ferdige produkt. Å legge noe tekst oppå et bilde av et tastatur er vel ikke av det mest avanserte slaget. Den rølige fargen på teksten var veldig sløv. Altså var hele greia litt for enkel etter mitt skjønn. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 likte ikke den nye fonten. en ser nå at det kanskje ble litt lite farger. en litt mer fresh farge på fonten hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå