Smedsrud Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Byr på byggekvalitet og design som en titusenkronersmaskin, til en tredjedel av prisen.SNIKTITT: Acer Spin 1 Hos Acer Spin 1 er kvalitet og budsjett ingen motsetning Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Nå kan ikke Acer trylle, så noe kraftbeist snakker vi dog ikke om. Rimeligste konfigurasjon får en Intel Celeron-prosessor, mens legger du flere mynter på bordet oppgraderes du til en Pentium-prosessor. Uansett er det 4GB minne og 32, 64 eller 128GB eMMC-lagring som står på tilleggsmenyen. Hva å bruke denne til tynnklient for gaming pc? Hvis man bare har rask bredbånd forbindelse. Tviler på den har 120 hz skjerm en gang. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Lenge siden jeg har sett en maskin med så dårlig utnyttelse av skjermplaten. Litt drøyt å plassere designet på denne maskinen i "titusenkroners"-klassen. Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Prisen er vel nærmere halvparten av en titusenkronersmaskin så vidt jeg kan se, enda en av disse misvisende overskriftene for å generere mest mulig klikk. Var vel heller ikke noe spesielt med designet eller byggekvaliteten heller til den prisen. Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Prisen er vel nærmere halvparten av en titusenkronersmaskin så vidt jeg kan se, enda en av disse misvisende overskriftene for å generere mest mulig klikk. Var vel heller ikke noe spesielt med designet eller byggekvaliteten heller til den prisen. Om du tenker på maskinen som er koblet til i Prisguide-boksen her fører denne til nåværende modell av Spin 1. Spin 1 som er omtalt i artikkelen er ikke lansert og får annen maskinvare, pris samt Windows 10 S. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Dersom jeg ønsker denne maskinens 2-i-1-løsning og portabilitet, men fremdeles ønsker en maskin som jeg kan spille DOTA2 på, hvilken rimelig maskin kan jeg kjøpe da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå