_NO_ Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Jeg har eksperimentert litt og bestemte meg for å bitche om den nye Pirates filmen: https://www.youtube.com/watch?v=IxIJtpARfkY Syntes blant annet at det var kjipt å ha udødelige bad-guys en tredje gang OSV... Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Pirates og Pirates of the Caribbean er noe annet fyi. 2 Lenke til kommentar
_NO_ Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Pirates og Pirates of the Caribbean er noe annet fyi. Pirates=Pirates of the caribiean Du skjønte vel hva jeg mente? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Har ikke sett hele, men det er vel ingen sammenheng mellom videoen og hva du snakker om? Du har filmet at du spiller ett spill, og snakker om en film? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Fikk vondt i ørene av videoen. 3 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) ''Pirates of the caribiean''. Filmen var storartet, og alle dere som sier noe annet tar feil Endret 7. juni 2017 av Utah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå