wichtom Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 lurer egentlig på hvor den sitter...... jeg har en cd-rom og en dvd-brenner...begge har maskinen funnet..... men den har oxo funnet en scsi cd-rom.....ikke vet jeg hvor den kommer fra.....lurer litt på om det er en trojan eller noe...men maskinen oppfører seg helt normalt. noen som tror di vet hva det kan være for noe?? Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Kjører du "Daemontools"? Endret 5. desember 2003 av DrSpawn Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 nei...gjør ikke det....er det en software?? Lenke til kommentar
razer Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Har du noe slags brenneprogram på pc'en ? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Har du noe slags brenneprogram på pc'en ? på scsi-cdn??? har ikke noen scsi-cddrive...... Lenke til kommentar
razer Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 La meg gjenta spørsmålet: Har du installert noe brenneprogram(software) på pc'en? Nero eller noe annet f.eks. ? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 nope..... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jeg opplevde en gang mens jeg hadde clone CD på pc'en at pc'en trodde jeg hadde 3 CD rom stasjoner.. det var da bere dvd'n som var oppført to ganger.. og når jeg slettet clone cd, så forsvant den.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 ja clonecd og daemon tools gir deg virtuelle cd rommer som vil vises som vanlige cd rommer i "min datamaskin" tror ikke d er en trojaner siden den hadde funnet et bedre sted å legge seg Lenke til kommentar
LordHaart Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Poenget med CloneCD er at den får Winows til å tro at du har en extra CD-ROM. Denne blir ofte oppført som SCSI DVD-ROM Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 og i disse virtuelle cd rommene som er nevnt mounter man image filer. IMG, BIN, CUE, osv...finnes dusinvis av dem Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 ok...nå tror jeg jeg har funnet ut av det..... har et program som heter virtualdrive......det er nok den som gjør det .. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jepp, det er det som gjør det gitt. For den skaper en virtuel cd-rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå