Selmaka Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Jeg trenger litt hjelp her! Jeg får ikke til og aktivere "avansert verktøy" i iMovie (MacBook). Jeg har prøvd alt, men jeg finner ikke stedet man aktiverer det. Trenger hjelp (helst detaljert). Takk på forhånd!<3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Hvilken versjon av iMovoe har du? Kan Finnes på menylinjen øverst og under " Om iMovie" Lenke til kommentar
Selmaka Skrevet 6. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2017 Hvilken versjon av iMovoe har du? Kan Finnes på menylinjen øverst og under " Om iMovie" 10.1.6 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Det finnes ikke noe avansert verktøy-valg i iMovie 10.x.x. Se øverst på meny linjen for de verktøyene som er tilgjengelig Lenke til kommentar
Selmaka Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Det finnes ikke noe avansert verktøy-valg i iMovie 10.x.x. Se øverst på meny linjen for de verktøyene som er tilgjengelig Åja, ok. Takk! Men vet du hvordan man får til bilde inn i video/bilde? Har lest meg opp på at hvis det skal funke, må man aktiverer avansert modus. Men siden dette ikke lenger er en funksjon..? Sånn at et lite bilde kan poppe opp i en video hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå