Gå til innhold

Matrox Parhelia

Qwseyvnd

Anbefalte innlegg

Hallo!

Lurer på en ting...Hvordan yter Matrox Parhelia i FS2004...Har testet GeForce2 MX (32mb SD) og Radeon 9800pro 128mb...GeForce2 yter halvparten av Radeon 9800pro på samme instillinger!

Lurer hvordan PArhelia 512-bits gpu gjør jobben, mange sier den yter litt lavere enn GeForce3.

Er det noe her Parhelia eiere som spiller FS2004?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et standard 9700 støtter vel bare 2, og det er jo vanskelig å "slenge på" en ekstra skjerm. Var jo en sånn enorm utgave med 4 r9700 gpu'er, men den var kun til spesielle komplette simulatorer og ikke til løsalg. Dessuten var den enormt diger (passer inget kabinett) og ville blitt psyko-dyr.

Lenke til kommentar

Matrox parhelia har samme ytelser som Gf4 TI4200.... Enda bedre enn GF TI4600 me atialaising! :) Det eneste kortet på markedet med støtte før Surround gamning (3 skjermer (3D)) Det er et ******* nice kort, og jeg har testa det :cool: Kjøp det hvis du vil for det er værdt alle penga, men da er d jo så klart kulest me 3 skjermer! :cool: Matrox Parhelia har mye bedre billedkvalitet enn både Ati og Nvidia og kan vise opptil 1 milliard farger! Rått kort!!....men håper det kommer et nytt, raskere Matrox snart.... Naboen har det :)

Lenke til kommentar
Matrox parhelia har samme ytelser som Gf4 TI4200.... Enda bedre enn GF TI4600 me atialaising! :) Det eneste kortet på markedet med støtte før Surround gamning (3 skjermer (3D)) Det er et ******* nice kort, og jeg har testa det :cool: Kjøp det hvis du vil for det er værdt alle penga, men da er d jo så klart kulest me 3 skjermer! :cool: Matrox Parhelia har mye bedre billedkvalitet enn både Ati og Nvidia og kan vise opptil 1 milliard farger! Rått kort!!....men håper det kommer et nytt, raskere Matrox snart.... Naboen har det :)

Hørres deilig ut :p

Lenke til kommentar

Matrox synes jeg ikke er noe til nVidia/ATi konkurrent, så jeg har "dretet" i de for lenge siden. Utrolig dårlig 3D ytelse. De hadde jo G450-korta som var bra en liten stund så gikk det hardt i rønna. Vi får se uansett, alltid gøy med nye kort :xmas::D

Lenke til kommentar

Hvordan visste du det? Hadde før GF4 Ti4400, ganske ok ytelse ihvertfall.

Men jeg kan godt klare meg med den gamle geforce2 mx. Har den som reserve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...