Ursidae Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Tenker på å bytte ut min trofaste corolla med en større varebil og da tenker å gå over til en Vivaro.Hvilke ting bør jeg være obs på? er vivaroen en klassisk rustbøtte, trengs det fort nye deler eller er det andre ting jeg bør være obs på? Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Hvilke årsmodeller tenker du på? Jobba på Opel da første generasjon var i sakg og fikk et litt frynsete inntrykk av de. Veldig svak forstilling (stabstag, bærekuler, hjullager og styrekuler) feil på dyser/dieselpumpe og girkasse som låser seg i gir er de vanligste feila. Gode å kjøre da... Har du vurdert Hiace? Utrolig gammeldagse, men veldig holdbare. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 6. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) har vurdert hiace ja, men har hørt fra rykter at de er notorisk på rust, og vivaroen er hakket større. Endret 6. juni 2017 av Ursidae Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 12. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2017 leste at vivaro har en Renault motor... ser da heller mot vito, caravelle og hiace. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå