Linuxguru Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Har en xbox her, men må bare medgi at jeg er skuffet så langt over spillene som finnes til denne maskinen. Av alt jeg har prøvd til nå, så er det RalliSport challenge som har fått mest spilletid pga flerspillermodusen. Kan noen anbefale gode Xbox-spill for flere spillere? (Forutem worms3d da, det er jo kos) Takk og takk Lenke til kommentar
CornFlake Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Conker: Live & Uncut skal jo komme en eller annen gang. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Dungeon & Dragons Heroes.. rollespill for opptil fire spillere. Selv har jeg bare spilt sammen med én annen fyr, noe som var ufattelig mye gøyere enn singleplayer.. fire bør være enda litt bedre. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Dungeon & Dragons Heroes.. rollespill for opptil fire spillere. Selv har jeg bare spilt sammen med én annen fyr, noe som var ufattelig mye gøyere enn singleplayer.. fire bør være enda litt bedre. Aiaiai, dette burde være noe for sene julekvelder! Skal se nærmere på denne tittelen. Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Collin mc.rea rally er jo gullbra i multiplayer. Har forsåvidt kun spillt 3en med andre.. har ikke spillt 4ren så mye.. Men der er kjøre egenskapene bedre.. Worms 3d er og noe som er verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå