haakka Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 jeg drev å rydda litt på hd i dag. på D: fant jeg en mappe som heter så mye som 98ce809eb77e78baf1b285a1a71a9e3a. den har kommet helt av seg selv...! noen som har peil. hva dette er? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Sikkert en eller annen temp-mappe som et eller annet prog har laga under en inst eller no... Kanskje ikke inst ble fullført eller no sånt Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Sånn ca. hvor ligger den? Det er som sagt en temp mappe, men har du virussjekket den'? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kan virke som en av de midlertidige mappene til windows, LES: automatisk oppdatering. Ligger den på c: ? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ja, det er nettopp det det er - og disse mappene inneholder f.eks. "winlogon.exe" ikke sant? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ja, det er nettopp det det er - og disse mappene inneholder f.eks. "winlogon.exe" ikke sant? Nettopp hva for noe ? Virus eller automatisk oppdatering ? På min maskin er det ikke noe winlogon.exe fil der, og det skal det heller ikke være, for mappen tilhører windowsupdate. slår jeg av automatisk oppdatering, starter på nytt, sletter mappen, er det borte for evig og alltid. Men man kan aldri være for sikker, kjør antivirus Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Nei, det var ikke virus jeg mente, nei............ Lenke til kommentar
haakka Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 på den mappa ligger msconfig, fp98swin, cmdl32 og mange andre filer Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Da kan du bare beholde hele mappa - det er ingeting "fy" der.............. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå