ilpostino Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Jeg har en Dell 6330 med Windows 10 på. Jeg har et SIM-kort i maskinen ettersom jeg installert et HSDPA modem i den. Da jeg satte opp 10 konfigurerte jeg også bruk av SIM-kortet slik at jeg var mest mulig mobil når jeg ikke hadde noen trådløse nettverk tilgjengelig. Jeg har dog ikke brukt HSDPA-modemet etter maskinen fikk anniversary update og den returnerer error 651. Noen som har vært utfor det samme? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Aldri brukt modem på pc så har ikke personlig erfaring med det, men et raskt googlesøk ga meg denne siden. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) Er det wwan kortet fra Sirerra. Jeg har et Sierra 7345 som ikke virker med windows 10 overhode i en x1 carbon fra Lenovo. Den er uten CU. Har noe med pass av APN id å gjøre som ikke er implementert på windows 10. Kortet virket ikke med permanent satt apn id i xml . Klarte å få det til å funke på er å installere W7 connection manager software . Men det var ustabilt så jeg satt sim kortet i en ekstern 3G mini ruter istedet. Endret 6. juni 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 WWAN-kortet er et Intel AC 7260-kort. Det har tidligere fungert ok i Windows 10 men en eller annen oppdatering har kålet det til. Mr A: prøvde alle trinnene men fungerer fortsatt ikke. Tror jeg skal høre direkte med Telenor om de har noen tips. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Lykke til. Har selv hatt en del driverproblemer i Windows 10, så hovedpcen kjører fortsatt Windows 7. Gidder rett og slett ikke å risikere å måtte plages med drivere. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Fikk svar fra Telenor og innstillingene jeg hadde lagt inn var korrekte. Det var heller ikke noe galt med abonnementet så har en eller annen drittjobb med å feilsøke maskinen. edit: av en eller annen grunn virker det som Windows ser på den oppkoblingen som en VPN-tilkobling og vil ha brukernavn og passord. Det trengs ikke, iallefall ikke hos Telenor. edit2: Mener å huske det het noe med APN-innstillinger før jeg fikk denne hersens oppdateringen. Irriterer meg grønn og skal til bunns i det. Endret 8. juni 2017 av ilpostino Lenke til kommentar
Mathias? Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Fikk svar fra Telenor og innstillingene jeg hadde lagt inn var korrekte. Det var heller ikke noe galt med abonnementet så har en eller annen drittjobb med å feilsøke maskinen. edit: av en eller annen grunn virker det som Windows ser på den oppkoblingen som en VPN-tilkobling og vil ha brukernavn og passord. Det trengs ikke, iallefall ikke hos Telenor. edit2: Mener å huske det het noe med APN-innstillinger før jeg fikk denne hersens oppdateringen. Irriterer meg grønn og skal til bunns i det. Kanskje dette hjelper. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-networking/wifi-issues-with-creators-update/4a20ba4f-33dc-4397-9823-e12dcb2607ba Lenke til kommentar
kaushalmalkan11 Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Mesteparten av tiden kan du løse det ved bare å koble enheten til igjen. Fortsatt hvis det er et problem, kan disse løsningene hjelpe deg: 1. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-networking/error-651-in-windows-7/65077414-15f8 -450b-bd19-5cce9a57fcf0 2. https://www.techwhoop.com/fix-error-651/ Håper det hjelper. Fortsatt hvis det er et problem, gi meg beskjed. Jeg har hånden min på et slikt problem. Endret 31. oktober 2017 av kaushalmalkan11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå