Zentrixx Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 kan sitte å spille, se på film.etc. også plutselig blir skjermen alt ifra grønn, hvit, hvit med striper, grå med striper osv. forskjellig hver gang virker det som. Dette skjer som regel da jeg flytter på skjermen eller dulter borti pulten med beinet. Noen som har vert borti lignende problem? sende inn skjermkortet til komplett og di fant ikke feil på den, så tenker at det kan være hovedkortet? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Problemer i kontakten mellom kabelen og skjermen. Lenke til kommentar
Zentrixx Skrevet 6. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2017 Problemer i kontakten mellom kabelen og skjermen. har tenkt litt på det, casen er liksom i veien for hdmi kabelen. Men har prøvd med dvi til hdmi, men får samme problem da også. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) Prøvd en annen hdmi kabel? Eller dvi kabel? Har hatt en hdmi kabel en gang som svikta mellom en tv og pcen. Var lignende problemer da. Endret 6. juni 2017 av sirhedly Lenke til kommentar
Zentrixx Skrevet 6. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2017 Prøvd en annen hdmi kabel? Eller dvi kabel? Har hatt en hdmi kabel en gang som svikta mellom en tv og pcen. Var lignende problemer da. prøvd 2 hdmi kabler og 1 hdmi>dvi kabel Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 prøvd 2 hdmi kabler og 1 hdmi>dvi kabel Prøvd skjermen på en annen pc? Lenke til kommentar
Zentrixx Skrevet 6. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2017 HA prøvd 2 hdmi kabler og 1 hdmi>dvi kabel Prøvd skjermen på en annen pc? Har to samsung skjermer en 24" og en 27" skjer med begge skjermene. Kan jo prøve skjermen på en bærbar pc da :? Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 HA prøvd 2 hdmi kabler og 1 hdmi>dvi kabel Prøvd skjermen på en annen pc? Har to samsung skjermer en 24" og en 27" skjer med begge skjermene. Kan jo prøve skjermen på en bærbar pc da :? Du kan jo alltid prøve, men om det er på begge skjermene. Så har jeg mine tvil på at det er skjermene som er feilen. Windows rapporterer ingen feil i enhetsbehandling? Lenke til kommentar
Zentrixx Skrevet 6. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2017 HA prøvd 2 hdmi kabler og 1 hdmi>dvi kabel Prøvd skjermen på en annen pc? Har to samsung skjermer en 24" og en 27" skjer med begge skjermene. Kan jo prøve skjermen på en bærbar pc da :? Du kan jo alltid prøve, men om det er på begge skjermene. Så har jeg mine tvil på at det er skjermene som er feilen. Windows rapporterer ingen feil i enhetsbehandling? pc'en klikker jo helt så må tvinge restart. Viser ingen ting ellers, får ikke sjekka da skjermen blir hvit. Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 HA prøvd 2 hdmi kabler og 1 hdmi>dvi kabel Prøvd skjermen på en annen pc? Har to samsung skjermer en 24" og en 27" skjer med begge skjermene. Kan jo prøve skjermen på en bærbar pc da :? Du kan jo alltid prøve, men om det er på begge skjermene. Så har jeg mine tvil på at det er skjermene som er feilen. Windows rapporterer ingen feil i enhetsbehandling? pc'en klikker jo helt så må tvinge restart. Viser ingen ting ellers, får ikke sjekka da skjermen blir hvit. Siden antagelig at skjermer, kabler og skjermkort er ok. Så kan det være at det er hovedkortet som tuller, eller feil med pci-e sporet. Kan prøve og flytte skjermkortet til et annet spor og se om det blir bedre. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg tipper på skjermkortet. Lenke til kommentar
Zentrixx Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) HA prøvd 2 hdmi kabler og 1 hdmi>dvi kabel Prøvd skjermen på en annen pc? Har to samsung skjermer en 24" og en 27" skjer med begge skjermene. Kan jo prøve skjermen på en bærbar pc da :? Du kan jo alltid prøve, men om det er på begge skjermene. Så har jeg mine tvil på at det er skjermene som er feilen. Windows rapporterer ingen feil i enhetsbehandling? pc'en klikker jo helt så må tvinge restart. Viser ingen ting ellers, får ikke sjekka da skjermen blir hvit. Siden antagelig at skjermer, kabler og skjermkort er ok. Så kan det være at det er hovedkortet som tuller, eller feil med pci-e sporet. Kan prøve og flytte skjermkortet til et annet spor og se om det blir bedre. de HA prøvd 2 hdmi kabler og 1 hdmi>dvi kabel Prøvd skjermen på en annen pc? Har to samsung skjermer en 24" og en 27" skjer med begge skjermene. Kan jo prøve skjermen på en bærbar pc da :? Du kan jo alltid prøve, men om det er på begge skjermene. Så har jeg mine tvil på at det er skjermene som er feilen. Windows rapporterer ingen feil i enhetsbehandling? pc'en klikker jo helt så må tvinge restart. Viser ingen ting ellers, får ikke sjekka da skjermen blir hvit. Siden antagelig at skjermer, kabler og skjermkort er ok. Så kan det være at det er hovedkortet som tuller, eller feil med pci-e sporet. Kan prøve og flytte skjermkortet til et annet spor og se om det blir bedre. der der du inne på noe jeg flyttet slot for ca et halvt år siden og da ble det bedre. iallefall en liten stund, siden den nå har begynt å tulle igjen. derfor jeg også tenker at det er hovedkortet som ikke er helt med. :/ godt pc'n ikke er så gammel, så bør få nytt av komplett ^^ Endret 7. juni 2017 av Zentrixx Lenke til kommentar
Zentrixx Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) ble bare tull detta her, helt forvirra av så mange sitat Endret 7. juni 2017 av Zentrixx Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Bør sikkert gå fint og sende det inn og muligens vis få et nytt tilbake, om hovedkortet ditt er fortsatt i produksjon eller på lager. Endret 8. juni 2017 av sirhedly Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Regner med at du har forsøkt å blåse ren vifter og kjøleribber for støv og dritt. Det høres jo litt ut som om problemene oppstår i forbindelse med at du bruker maskinen til ting som aktiviserer kortet litt. Tenkte også innledningsvis at det var snakk om dårlig kontakt, men da det ser ut til at dette er utelukket, så er varmgang min neste tips iallefall. Lenke til kommentar
Zentrixx Skrevet 16. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2017 Regner med at du har forsøkt å blåse ren vifter og kjøleribber for støv og dritt. Det høres jo litt ut som om problemene oppstår i forbindelse med at du bruker maskinen til ting som aktiviserer kortet litt. Tenkte også innledningsvis at det var snakk om dårlig kontakt, men da det ser ut til at dette er utelukket, så er varmgang min neste tips iallefall. pc'n varmer opp rommet såsi, om jeg ikke har på lufting. så meget mulig det:) Lenke til kommentar
Zentrixx Skrevet 18. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2017 Regner med at du har forsøkt å blåse ren vifter og kjøleribber for støv og dritt. Det høres jo litt ut som om problemene oppstår i forbindelse med at du bruker maskinen til ting som aktiviserer kortet litt. Tenkte også innledningsvis at det var snakk om dårlig kontakt, men da det ser ut til at dette er utelukket, så er varmgang min neste tips iallefall. hvordan unngår jeg at pc'en blir så varm da? bare jeg reiser meg så går den i svart liksom, skal ingen ting til:/ renser vifter ofte så er ikke støv i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå