Børt-Erik Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Nå er det så mye Apple på tek sin side om dagen at jeg spyr snart. Sponset i hue og ræ... Eller? Jeg har forstått at dere er med i menigheten, men jøss da!!! Får vel holde seg unna ei uke eller to. Er vel ingen som tvinger deg til å lese disse artiklene? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Nå er det så mye Apple på tek sin side om dagen at jeg spyr snart. Sponset i hue og ræ... Eller? Jeg har forstått at dere er med i menigheten, men jøss da!!! Får vel holde seg unna ei uke eller to. Det henger sammen med at de er kjøpt opp av VG. Og de idiotene som leser den avisen er de samme som kjøper overprisede eplebæsjet..Hvorfor er jeg en idiot fordi jeg kjøper apple produkter og leser vg artikler? Lenke til kommentar
Jon Raquette Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 12. Gir deg en ekstra grunn til å kjøpe den nyeste modellen da os oppdateringen er programmert til å gjøre din eldre modell ubrukelig treg. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Nå er det så mye Apple på tek sin side om dagen at jeg spyr snart. Sponset i hue og ræ... Eller? Jeg har forstått at dere er med i menigheten, men jøss da!!! Får vel holde seg unna ei uke eller to. Dem tjener på klikk, da dem har siden full av reklame. Dem er ikke sponset av apple! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Ja, at journalister bruker Apple-produkter betyr helt klart at de dermed er sponset av Apple. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 ... Idiot blir man vel ikke før man blindt kjøper absolutt alt apple gir ut. Oh wait... Jeg har aldri forstått hvorfor folk må slenge med leppa og sette folk i bås basert hvilken datamaskin og telefon de kjøper. Det syns jeg er rimelig sært. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 12. Gir deg en ekstra grunn til å kjøpe den nyeste modellen da os oppdateringen er programmert til å gjøre din eldre modell ubrukelig treg. Akkurat som Trump er medlem av Illuminati osv.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 De fleste av diss funksjonene har eksistert på Android i en eller annen for lenge. Hva er det med saken å gjøre? Dette er en artikkel som foretar seg iOS11 og forskjellene fra iOS10. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Nå er det så mye Apple på tek sin side om dagen at jeg spyr snart. Sponset i hue og ræ... Eller? Jeg har forstått at dere er med i menigheten, men jøss da!!! Får vel holde seg unna ei uke eller to. Dem tjener på klikk, da dem har siden full av reklame. Dem er ikke sponset av apple! Hva skal egentlig denne videoen vise oss? Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Nå er det så mye Apple på tek sin side om dagen at jeg spyr snart. Sponset i hue og ræ... Eller? Jeg har forstått at dere er med i menigheten, men jøss da!!! Får vel holde seg unna ei uke eller to. iOS-brukere er nok den største lesergruppen av tek.no, samtidig er de nok de som annonsørene også verdsetter best. Så forstår godt tek sine prioriteringer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Nå er det så mye Apple på tek sin side om dagen at jeg spyr snart. Sponset i hue og ræ... Eller? Jeg har forstått at dere er med i menigheten, men jøss da!!! Får vel holde seg unna ei uke eller to.Hvis du spyr av noe du leser på internett bør du kanskje besøke lege, kan tyde på at du har tarmbesvær Mer seriøst, det er vel ganske naturlig at de skriver mye om Apple rett før og etter ny iPhone-lansering, samt ny versjon av mobilOS-et? Lenke til kommentar
UTPNKC8X Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 At tek er sponset av Apple garantert, drit lei selv av dette apple skitet, takk for meg tek. Finnes bedre der ute som skriver om teknologi, dere har mistet helt piffen alt går på repeat. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Moderatormelding Persondiskusjon ble fjernet. All metadebatt om shilling og konspirasjonsteorier kan tas i en annen tråd, og vil fra og med her bli fjernet.Tilbakemelding tas over PM 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Kan man ikke på iPad lengre endre lysstyrke uten å åpne kontrollsenteret helt? Tidligere fikk man jo opp kontrollsenteret i bunn og hadde video i bakgrunnen i fullskjerm mens man endret - men nå gir dette kun docken. Overser jeg noe, eller er dette den nye måten å gjøre det på? Endret 20. september 2017 av Henrik C Lenke til kommentar
Glenfarclas Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Andre enn meg som synes at både Podcast-appen og Appstore ble mindre oversiktlig etter oppdateringen? Det som tidligere var én oversiktlig kolonne med pods har nå blitt to kolonner med svære ikoner som medfører langt mer scrolling. Kanskje bare en vanesak. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Aldri vært noe fan av podcast-appen. Hører på podcaster daglig og Overcast og Pocket Casts er å foretrekke for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg