Gå til innhold

GUIDE: iOS 11 Her er 11 ting du kan glede deg til i iOS 11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det så mye Apple på tek sin side om dagen at jeg spyr snart. Sponset i hue og ræ... Eller? Jeg har forstått at dere er med i menigheten, men jøss da!!! Får vel holde seg unna ei uke eller to.

Det henger sammen med at de er kjøpt opp av VG. Og de idiotene som leser den avisen er de samme som kjøper overprisede eplebæsjet..
Hvorfor er jeg en idiot fordi jeg kjøper apple produkter og leser vg artikler?
Lenke til kommentar

Nå er det så mye Apple på tek sin side om dagen at jeg spyr snart. Sponset i hue og ræ... Eller? Jeg har forstått at dere er med i menigheten, men jøss da!!! Får vel holde seg unna ei uke eller to.

Dem tjener på klikk, da dem har siden full av reklame. Dem er ikke sponset av apple! :)

;)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dem tjener på klikk, da dem har siden full av reklame. Dem er ikke sponset av apple! :)

;)

Hva skal egentlig denne videoen vise oss?  :hmm:

Lenke til kommentar

iOS-brukere er nok den største lesergruppen av tek.no, samtidig er de nok de som annonsørene også verdsetter best. Så forstår godt tek sine prioriteringer :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvis du spyr av noe du leser på internett bør du kanskje besøke lege, kan tyde på at du har tarmbesvær ;)

Mer seriøst, det er vel ganske naturlig at de skriver mye om Apple rett før og etter ny iPhone-lansering, samt ny versjon av mobilOS-et?

Lenke til kommentar

Kan man ikke på iPad lengre endre lysstyrke uten å åpne kontrollsenteret helt? Tidligere fikk man jo opp kontrollsenteret i bunn og hadde video i bakgrunnen i fullskjerm mens man endret - men nå gir dette kun docken.

Overser jeg noe, eller er dette den nye måten å gjøre det på?

post-76108-0-34619400-1505887672_thumb.png

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...