Fredrik N. Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 vårbilde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Jeg ser det grønnes inne hos deg. Her føler jeg at fargene er naturlig. Godt komponerte landskapsbilder. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Det er utrolig så fort det blir grønt! Men på en måte så likte jeg V1 best likevel. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2017 Takk. Helene og Gunnar! Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Flotte vårbilde FN, her nå endelig sommer Mvh Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Nå har vi 21 varme grader (akkurat passe) og sommer. Takk for kommentar, Leif ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Flotte bilder begge to. Falt nok mest for bilde 2 mest på grunn av våren tror jeg. Hvor i landet er dette? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Er i Sunndalen dette, noen km øst for Sunndalsøra. Takker for kommentareren, Jarle! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Nå har vi 21 varme grader (akkurat passe) og sommer. Takk for kommentar, Leif ! Mvh Fredrik Flott Fredrik, at du å har sommer og passe temp. Her + 18 og nesten vindstill Mvh Leif Lenke til kommentar
Pande Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Er liksom noe som skjer om våren... Synes dette var et smart lite prosjekt, der en ser forandringene. Velger meg v1 og v2... PS Nesten rett før jeg begynner og like landskap/naturfoto, takket være slike som deg og Skrulla... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Ja, det skjer mye på noen få uker... Takker for de svært hyggelige kommentarer fra Jimmy og Pål !! Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg