Arodem Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 I år er det faktisk én betydelige endring i programmet.Her er tidspunktene for alle E3-konferansene Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Æsj, Sony sin er klokka 3 på natta. Da blir det reprise på den hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Alltid slik De to mest interessante for meg er de med verst sendetidspunkt. Men nå er det litt av sjarmen med E3 også, stå opp om natten og følge med. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Her ser det ut til å bli bra klaff i år Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Hmm, klokka ni på morran her i Filippinene. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Ser frem til Bethesda sin, men klokken 5 her i Wales blir litt i tidligste laget tror jeg. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Flaks med nattevakt når Sony sin pressekonferanse kjøres gjennom Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Har nesten lagt bak med 84 timer nattskift når MS sin går av stabelen, med friuke rett rundt hjørnet. Så bør vel være i greit nattemodus til Sony sin konferanse Lenke til kommentar
jensemann95 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Dere har vel glemt Devolver Digital? Hvis jeg husker riktig er de en time etter Bethesda? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 oi da blir vrient her i Tegucigalpa, jaja får se reprisen på youtube Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Usj, var litt slitsom timing hvis man skal få med seg både MS og Bethesda. Lite tid til søvn mellom dem. Må jo nesten høre hva MS har å si om Scorpio og alt rundt det. Samtidig er jeg interessert i å vite mer om disse nye spillene Bethesda satser på. Like vanskelig hvert år å få presset inn nok søvn. Håper som alltid på kule demonstrasjoner av spill og noen gode overraskelser. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) skal ta shots for hver gang ordet "epic" og "amazing" blir brukt under pressekonferansene (spesielt ubisoft). E3 har vært en gigantisk vits de siste årene. Episodic release av FF7-remake? AND THE CROWD GOES WILD!! *wooohoo klapp klapp* "Move yo body freewy!" Monkey see, monkey do... Endret 8. juni 2017 av fluks 1 Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Det er jo tross alt en event der bransjen viser seg frem på egne premisser. Jeg ser på E3 mer som et sirkus, litt i samme kategori som eurovision Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Skulle gjerne sett Sony sin, men å stå opp kl. 3 skjer ikkje. Hadde i tillegg vore nedtur om det ikkje vart annonsert noko interessant. Eg håpar From Software viser noko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå