sdn Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hallo alle forum lesere. Har etterhvert blitt en ivrig leser på hw.no selv. Så på prisguiden for prosessorer, særlig for pentium 4, for jeg tenkte å investere i ny cpu. Kom over noe sykt da jeg så på prishistorikken, særlig for p4 3.00ghz og 3.06 ghz. I uke 21 ble p4 3.00 ghz solgt for latterlige 1768,- i ITButikken!! og p43.06 ble solgt for 1781,- i samme butikk. Hva skjedde i denne uka??? Hadde ITButikken supertilbud eller hva skjedde.. Skulle ønske jeg hadde kjøpt prossesor denne uka Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ikke vet jeg, men jeg har selv erfart at ITbutikken har store feil i sine priser. Det hender faktisk at de endrer vare på et varenummer slik at prisguiden blir forvirret. Vi kunder tror da det er en vare som er billig, men så viser det seg å være en annen vare til lavere pris... Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Er itbutikken som har feil i sine prislister til oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå