Kurt Lekanger Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Her er alle nyhetene fra lanseringen i går kveld.Storlansering fra Apple: Ny iOS, nytt MacOS og masse ny maskinvare Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 6. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2017 16 tommer Macbook? 15-tommersversjonen av MacBook Pro, skal det være. Har rettet opp i artikkelen. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Jeg er realt skuffet over at de fortsatt ikke tilbyr mer enn 16GB ram i MBP. Det har jeg i min mid-2015 MBP, og mer RAM er basically det eneste absolutte kravet jeg har for å skulle kjøpe en ny. I hvert fall til den prisen som MBP ligger på nå burde mer RAM vært på plass. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Jeg er realt skuffet over at de fortsatt ikke tilbyr mer enn 16GB ram i MBP. Det har jeg i min mid-2015 MBP, og mer RAM er basically det eneste absolutte kravet jeg har for å skulle kjøpe en ny. I hvert fall til den prisen som MBP ligger på nå burde mer RAM vært på plass. Da får man velge noe annet. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 fikk vi ikke det nye filsystemet i iOS allerede i forrige oppdatering? Lenke til kommentar
FB.182778847 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 fikk vi ikke det nye filsystemet i iOS allerede i forrige oppdatering? APFS er i iOS 10.3. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) fikk vi ikke det nye filsystemet i iOS allerede i forrige oppdatering? Det er riktig, dog kommer nå APFS kommer til macOS. Endret 6. juni 2017 av MrL Lenke til kommentar
phel21 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Sukk. Når kan vi få en versjon av MacOS som fokuserer helt og holdent på feilretting fremfor ny funksjonalitet? Etterslepet med kjente (bekrefta av Apple) feil som aldri har blitt retta begynner å bli fryktelig langt og plagsomt, spesielt for tunge produksjonsoppgaver innen audio og video. Det virker som om Apple gir fullstendig blaffen i alle andre enn hjernedøde pek-og-trykk-brukere. Det er enda noen som forsøker å bruke maskinene til mer enn sosiale-medier, e-post og nettsurfing. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Da får man velge noe annet. Ja, jeg blir nødt til det når den jeg har nå ikke klarer oppgavene lenger hvis ikke Apple får skikk på produktlinja si. Problemet er at samtlige alternativer også har smertefulle mangler, så da blir det valget mellom pest, kolera eller kreft. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Sukk. Når kan vi få en versjon av MacOS som fokuserer helt og holdent på feilretting fremfor ny funksjonalitet? Etterslepet med kjente (bekrefta av Apple) feil som aldri har blitt retta begynner å bli fryktelig langt og plagsomt, spesielt for tunge produksjonsoppgaver innen audio og video. Det virker som om Apple gir fullstendig blaffen i alle andre enn hjernedøde pek-og-trykk-brukere. Det er enda noen som forsøker å bruke maskinene til mer enn sosiale-medier, e-post og nettsurfing. Det kan jo virke som det har vært en trend ganske lenge å ikke ivareta proffbrukere spesielt godt (litt avhengig av hvordan man definerer det). AtW Lenke til kommentar
UTPNKC8X Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Apple sa du måtte ut med mye mer penger på andre merker, for og få like bra skjerm, fart osv osv dette er tull, Apple sin nye stasjoner til 42000 kr og dette er den får minst på. For 42000 kr skulle jeg ha bygd en stasjonær som har slått det der, og disse iPadene er jo så dyre, for jo lik i andre merker for billigere pris. Apple har tapt seg etter Steve Jobs gikk bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå