fjarle Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Valget mellom ultrabook og nettbrett ble akkurat mye, mye vanskeligere.SNIKTITT: Apple iPad Pro (2017) iPad Pro lever endelig opp til navnet Lenke til kommentar
snorregoes123 Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 *ser WWDC og leser om nye ipad pro 10.5"* *sjekker priser for ipad, penn og keyboard* *ligger våken og funderer på hvordan jeg kan hoste opp 9700kr NÅ* 1 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Nesten-dock lansert, og dette er det store spranget fra "Pro" til Pro liksom? 1 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Med tanke på at den faktisk ligger i samme priskategori som en meget kompetent bærbar, så BURDE den være istand til å ta over en del av oppgavene til en bærbar. 3 Lenke til kommentar
showdevice Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Er ikke noe ventetid, om du kjøper en pc til 10 000,- heller. Må sammenligne epler med epler! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Det ser genialt ut å scanne dokumenter, OCR konverter dem og signere. Det samme med å lage enkle skisser og tegninger (håper OneNote støtter dette). Det var mye fancy som ble vist fram som AR og annet kjafs. For det enkle som er beskrevet øverst. Trenger man da virkelig kraften til en iPad Pro? Hadde vært så vanvittig nyttig å kunne gjøre dette og jeg tror en vanlig iPad hadde vært kraftig nok til det. Synd man må ut med så hinsides mye penger for å få denne nyttige funksjonen Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 "Alt går lynende raskt på en ny iPad Pro. Ting som vanligvis ville tatt tid på en vanlig PC, gjøres på flekken her." Slike skryteutsagn er bare teite. Er det rart at folk tuller med at dere er kjøpt og betalt av Apple 7 Lenke til kommentar
Ronny78 Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Hvorfor nevner dere ikke lyden...? Dette er jo også en underholdningsmaskin.. Mange see film og strømmer Netflix.. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 "Alt går lynende raskt på en ny iPad Pro. Ting som vanligvis ville tatt tid på en vanlig PC, gjøres på flekken her." Slike skryteutsagn er bare teite. Er det rart at folk tuller med at dere er kjøpt og betalt av Apple Ja, stusser litt over den uttalelsen, hvilken noenlunde likeverdig oppgave er det som går mye raskere på en ipad enn en normal PC til feks 10 000? AtW 4 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 ATW, Å blande placebo-effekt med aha-opplevelse og konkludere at det kan umulig finnes bedre er en sånn nesten klassisk fanboy-trekk hos Eplemenigheten. Å lete etter logikk eller en rimelig forklaring er dermed meningsløst. 1 Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 "Alt går lynende raskt på en ny iPad Pro. Ting som vanligvis ville tatt tid på en vanlig PC, gjøres på flekken her." Slike skryteutsagn er bare teite. Er det rart at folk tuller med at dere er kjøpt og betalt av Apple Du vet jo at hvis noen skriver (gud forby) noe som helst negativt om et eple produkt så får de ikke komme på neste eple lansering, så da er det jo liksågreit å helgardere seg... 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 For min del er valget fremdeles akkurat like enkelt... Dette er fremdeles bare en forvokst iPad... 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 For min del er valget fremdeles akkurat like enkelt... Dette er fremdeles bare en forvokst iPad... Sant nok, men ipad er et ganske bra produkt det, så det er jo ikke nødvendigvis noen krise i seg selv. AtW Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 For min del er valget fremdeles akkurat like enkelt... Dette er fremdeles bare en forvokst iPad... Sant nok, men ipad er et ganske bra produkt det, så det er jo ikke nødvendigvis noen krise i seg selv. AtW Jojo. Jeg har aldri kritisert iPad som produkt, men for min del er det ikke noe ved pro som gjør den mer aktuell. Jeg kunne til nød tenkt meg en da jeg tegner litt, men ikke til den prisen, og da er også den nye Surfacen vell så aktuell til akkurat det formålet og mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg